Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Elizaw
#1082500
Mijn hond eet de laatste twee weken even Smuldier compleet omdat hij niets anders wilde eten na het overlijden van zijn grote broer :'( en dit wel. Nu hoorde ik het van de week al een keer, maar nu is het echt erg, wat een geluid maakt zijn maag >:(
Hij kon ook niet wachten met poepen, hij moest naar buiten, de ontlasting was wel goed, maar er is duidelijk iets niet in orde, hij voelt zich ook niet lekker.

Hij staat nu steeds bij de deur, wil dan naar buiten maar er komt verder niets.

Ik ga wel even snel probiotica halen, wat zou ik er nog meer aan kunnen doen?? IIg gaat hij zsm weer over naar Barf in de hoop dat hij het wil eten ::)

Vind het overigens wel een gemis dat er zo weinig pro-vers dierenartsen zijn, nu zou ik naar een weekendarts moeten en ja..je weet dan al waar het door komt natuurlijk >:( door al dat rauwe vlees  >:(
Door Boefies
#1082564
Babs had dat ook tijdens haar allergie. Ik kon het dan zelfs boven horen.
Maar ik moet zeggen dat ik het nu nooit meer hoor.

Missschien ligt het toch aan het voer??????
Door Lil
#1082608
Ik weet niet hoe je hond anders op stress reageert, maar hier is dat standaardrepetoir na stress. Ik heb eentje die meteen met de maag en met diarree reageert op elk beetje stress.
Verder kan het ook aan de smuldier liggen.
Door sandrra
#1082754
Misschien door de granen in smuldier?
Khami heeft als ze nerveus is ook erg last van rommelige darmen en laat dan van die heerlijke stinkwinden :yucky:
Door angie69
#1093249
Hoi,

Er is ook kindigest,(Okugest voor kinderen)
In geval van rommelen ,misselijkheid of diarree geef ik dit altijd aan ons bulletje,met veel succes. :)

Ik geef dan gewoon elk uur een pilletje en voor het slapen gaan 2 ,volgende dag is meestal alles weer over.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door