Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door koekje
#1082063
ze mogen het zeker, of het lukt is een 2e. zo'n ding lijkt me erg groot voor een kat. ik denk dat de gemiddelde kop wel 400 gram weegt. hier eten ze zo'n hoeveelheid in 1,5 dag. het bot lijkt me ook te hard om er aan te kunnen knagen.
je kan ook zalmkarkas geven. de middengraat is vaak te hard, maar de zijgraten zijn goed te doen. het voordeel van katten is dat als een bot te hard is, ze het gewoon laten liggen.
Door Sheltiefun
#1082064
Ik zou er één in twee delen om de helft aan de drie katten te geven en de andere helft aan onze pup. De andere twee sheltie's krijgen een volledige kop.

Ik ben eens benieuwd wat ze er van zullen vinden.
Door *wendy*
#1082066
[quote="Sheltiefun"]
Ik zou er één in twee delen om de helft aan de drie katten te geven en de andere helft aan onze pup. De andere twee sheltie's krijgen een volledige kop.

Ik ben eens benieuwd wat ze er van zullen vinden.
[/quote]

Heb je nu reeds 3 honden?  :o :)

Ruby (hond) eet van de zalmkop alleen wat ze eruit kan peuteren, de rest laat ze liggen.
Ben benieuwd hoe het met je katten gaat.
Door Sheltiefun
#1082072
Jaja, ik heb sinds eind september Cayenne er bij, een dark sable sheltieteefje. Mijn droom was de drie kleurtjes te hebben, en nu lopen ze allemaal thuis rond :)

Ik ga ze dat morgen geven, vanavond moet ik gaan wandelen met Dogsfriendly op halloweentocht.

Ik ben reuzebenieuwd. De eerste keer vis, zowel voor de honden als de katten.

Ik heb ook rib ( die ver even groot is of Cayenne ... )  :D, kalfslende ( denk ik  :-[ ), wild vlees gesnipperd en pens.

Ik had kwartels en kuikens besteld, maar er waren gene meer.

Ik heb al kippennnekken, eendennekken, kalkoennekken, kippehartjes,  kippemaagjes en paardenvlees geprobeerd :)

Groetjes

Alles goed anders ?
Door Huskymeisje
#1082267
ik heb het nog niet geprobeerd maar ik zou persoonlijk de kop in een paar stukken hakken.

Gemalen hebben ze het hier wel gehad en dan lusten ze het wel. Maar ik hoef niet meer te malen, een paar flinke meppen met een hamer is genoeg voor Rambo en Rocky eet haar eten zo wel.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#1082651
Hier lusten ze graag zalm alleen Boris is de enige die een in stukken gehakte kop ook echt weg krijgt, volgens mij hebben de dames er ook het geduld niet voor en geen zin om er zoveel moeite voor te doen. Boris kan er natuurlijk mooi zijn stoerheid op kwijt  ;D
Door Sheltiefun
#1083503
De katten vonden het niks, die hebben er enkel aan gelikt.

Cayenne heeft een ganse kop op, Xkippy en Whisper elk een halve. Die vonden het lekker !  :D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door