Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Esther en Reza
#1081335
Reza krijgt carnibest, wil ook 1 dag per week pens geven, kan ik de niet complete maaltijd pens van smuldier geven voor 1 dag?
Of is het verstandiger om de complete maaltijd pens/vlees te geven?
Door Nynke
#1081682
ik zou dan verse pens geven, een grote lap, waar ze lekker aan moet scheuren en trekken. Geef het wel buiten  ::) ::) ::)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1081690
Volgens mij geef je de rest van de week kvv? In dat geval vind ik een bakje gemalen pens helemaal niets toevoegen.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1081750
blijft een beetje hetzelfde, maar als je hond het zo lekker vindt zou ik er geen probleem van maken en gewoon lekker 1x per week pens geven, liefst lappen..
Waarom probeer je niet eens wat botwerk, is ze ook wel even zoet mee en vinden het heerlijk!!!!
Door Esther en Reza
#1081809
Ja ik twijfel alleen tussen de pens/vlees compleet of de pens oncompleet van smuldier.
Wat bedoel je precies met botwerk? ja ben nog blond hoor!!
De vlees botten die je gewoon bij de dierenwinkel kan kopen die wil ik niet meer geven ivm obstipatie
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1081848
neee, die bedoel ik ook niet!!!!
Ik bedoel gewoon een paar lekkere kippenekken,karkassen ed... dan kan je eerst gewoon pens geven en daarna een paar kippenekken, heb je geen last van obstipatie oid
als je dan toch pens geeft van smuldier zou ik de enkelvoudige nemen, dan kippenekken/karkas geven en misschien heb je nog wel wat tafelrestjes over.....
Door roos79
#1086407
[quote="Esther en Reza"]
Reza krijgt carnibest, wil ook 1 dag per week pens geven, kan ik de niet complete maaltijd pens van smuldier geven voor 1 dag?
Of is het verstandiger om de complete maaltijd pens/vlees te geven?
[/quote]


Je voer ook Carnibest? Kun je bij je verkooppunt niet aan pens komen? Bijv. hele lamspens? Zij hebben vaak ook kippenekken en runderstrot e.d. kun je het eens uitproberen  :)
Laatst gewijzigd door roos79 op wo 05 nov 2008, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door