Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bullmastiff gek
#1081230
Hoi,

Even een vraagje, was vandaag bij mijn Kvv verkooppunt om weer eten in te slaan voor de doggies!
En hun hebben ook Kivo, nu ken ik kivo wel mijn twee andere honden hebben dit ook wel eens gehad, maar ik vraag me af kan ik dit ook aan onze pup geven, bijna 10 weken!
Hij zit nu al ruim anderhalve week op de Carnibest, ik heb alle smaken geprobeert, behalve de aktief en de light!!
Het gaat heel goed, maar ik wel hem eigenlijk ook eens wat Kivo aanbieden, ook om te voorkomen dat ik te afhankelijk wordt van een merk!
Hoe is jullie ervaring hiermee? ;D
Bedankt vast.
Door lightning
#1081243
rainbow is ermee opgegroeit. dus hier geen problemen. hij krijgt het alleen nu niet meer. hij zit op de duck.... hij deed het er iets te goed op
Door Nynke
#1081311
ik heb het idee dat Kivo meer vet bevat dan Energique, Duck en Carnibest. Ik heb het niet nagekeken, maar gezien het zakje waar het in verpakt is  ::) ::)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1081322
ja hoor, dat kan makkelijk!
vince kreeg het direct toen ie hier kwam, zijn wel vrij snel op barf overgegaan maar hij deed het er prima op!
Je heb ook een puppevariant van de kivo, is fijner gemalen...
maar dat vondt ik niet nodig
Door Bullmastiff gek
#1081327
[quote="vanaalst"]
ja hoor, dat kan makkelijk!
vince kreeg het direct toen ie hier kwam, zijn wel vrij snel op barf overgegaan maar hij deed het er prima op!
Je heb ook een puppevariant van de kivo, is fijner gemalen...
maar dat vondt ik niet nodig
[/quote]

Ik heb de gewone genomen, want die krijgen de anderen honden ook wel eens, Dus de pupevariant heb ik niet .
Mijn verkooppunt heeft die volgens mij ook niet standaard op voorraad.
Door Bullmastiff gek
#1081328
[quote="Nynke F"]
ik heb het idee dat Kivo meer vet bevat dan Energique, Duck en Carnibest. Ik heb het niet nagekeken, maar gezien het zakje waar het in verpakt is  ::) ::)
[/quote]

Ja, dat idee heb ik ook, ik zie iets meer wit als bij de Carnibest, maar ik weet het niet zeker., maar dat kan natuurlijk ook komen omdat Kivo op basis van kip is, en Carnibest op rund.!
Door Nynke
#1081684
[quote="Bullmastiff gek"]
Ja, dat idee heb ik ook, ik zie iets meer wit als bij de Carnibest, maar ik weet het niet zeker., maar dat kan natuurlijk ook komen omdat Kivo op basis van kip is, en Carnibest op rund.!

[/quote]

jawel, dat is ook zo. Toch is de verpakking veel vetter  :D ;)
Door Bullmastiff gek
#1081867
Nou, het vreetzakje heeft gisteren en vandaag de kivo gehad,, Hihi,, het ging erin als koek!!
Ontlasting was prima!
Dus dat gaat goed, heb ik mooi wat meer voor de afwisseling.
;D
Door ** Angela **
#1081933
Hier hebben ze een maandje op de kivo gestaan, en ik moet zeggen dat ze het er goed op doen.

Kivo heb je trouwens niet alleen in kip, maar ook in kip/pens en rund
Door millyckk
#1081937
[quote="Bullmastiff gek"]
Nou, het vreetzakje heeft gisteren en vandaag de kivo gehad,, Hihi,, het ging erin als koek!!
Ontlasting was prima!
Dus dat gaat goed, heb ik mooi wat meer voor de afwisseling.
;D
[/quote]

Hier ook een pup, nu 18 weken, die deels Kivo, deels Barf krijgt. Gaat super, ik geef hem wel iets minder dan wordt aanbevolen want hij ging wel errug goed ;)  Hij groeit nu gestaag precies een kilo per week.
Door Elf
#1081944
Ik heb mijn pup nu bijna een week en hij krijgt ook Kivo. De 'standaard'-variant. En hij doet het er heel goed op! Mijn andere hond barft in combinatie met KVV. KVV wissel ik nog wel eens van merk, maar bij Kivo vind ik het fijn dat ik in de werkplaats in Veldhoven kan zien wat er in gaat. En het niet-ingevroren kan meenemen zodat ik porties kan maken en op die manier meer in mn vrieslades kan proppen!
Door Bullmastiff gek
#1082125
[quote="Elf"]
Ik heb mijn pup nu bijna een week en hij krijgt ook Kivo. De 'standaard'-variant. En hij doet het er heel goed op! Mijn andere hond barft in combinatie met KVV. KVV wissel ik nog wel eens van merk, maar bij Kivo vind ik het fijn dat ik in de werkplaats in Veldhoven kan zien wat er in gaat. En het niet-ingevroren kan meenemen zodat ik porties kan maken en op die manier meer in mn vrieslades kan proppen!

[/quote]

Dat is helemaal mooi, als je zo dicht in de buurt woont!
Hier krijgen ze ook de standaard variant, en het gaat prima. ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door