Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door avalon
#10808
Een van mijn teven (Angie) is toen ze elf maanden oud was voor het eerst loops geworden, daarna heb ik er geen meer gezien bij haar nu is Avalon weer loops en Angie zet nog niet door het is inmiddels 16 maanden na haar eerste loopsheid. Haar frutje is al enige tijd erg dik. Nu heeft iemand mij verteld dat ze ook wel een stille loopsheid kan hebben. Nu is mijn vraag gaan ze dan niet bloeden of zo? Ik heb al na een lange wandeling (45 min) meteen met een doekje afgedaan nog voordat ze kon gaan likken, maar niets hoor, terwijl het frutje bij haar toch net zo dik is als nu bij Avalon die wel loops is. Angie heeft al bijna drie weken een dikke frut, al voordat zich de loopsheid van Avalon zich aankondigde.
Door sylvia
#10809
het kan zijn dat ze nog loops moet worden,kijken of ze afscheiding heeft kan je het beste doen als ze een geruime tijd heeft liggen slapen en dan opstaat,dan direkt met witte watten of wit doekje de vulva afnemen.
Het kan ook makkelijk zijn dat ze maar 1 x per jaar loops wordt ,of gewoon een keer overslaat,wij dames zijn ook niet allemaal als klokwerk op tijd  ;)
Door avalon
#10810
Angie is eindelijk loops geworden, ze gedroeg zich al ruim een maand kribbig en haar vulva was erg dik. Ik had bij Avalon nog geen loopsheid verwacht omdat ze in maart pups had gehad, het zag er ook niet naar uit dat juist zij loops zou worden. Een fokster van shih-tzu's had mij al gezecht dat Angie wel snel loops zou worden, omdat haar vulva zo dik was, nou dat heeft nog een maand geduurd. Nu zijn dus beide teven loops en dat geeft wat herrie hier in huis. Echte bitches.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door