Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Billie
#1080499
Ik heb besloten om mijn meiden natures menu te gaan voeren; ze kregen dit al af en toe als ze op vakantie gingen en doen het er goed op.
Nu is mijn vraag, hou ik de hoeveelheden aan die ik heb uitgerekend (120 gram voor de ene en 300 gram voor de andere hond) of hou ik aan wat zij zeggen op het pak?
120 gram is 8 nuggets en zij zeggen 18 tot 25 nuggets, nogal een verschil.  Ze hebben erge honger als ik mijn berekeningen aan hou, maar dat hebben ze eigenlijk altijd....
Is het antwoord misschien heel simpel; als ze niet dik worden krijgen ze genoeg en als ze wat te dik zijn krijgen ze teveel? 

Er zit in:  32 % kip, 28 % pens, 14 % lam, 10 % erwten, 10 % wortel, 3 % lever en 3 % hart.  Verder zit er omega 3 en 6 in. Vocht 65 %, proteinen 12 %, olie 10 %, as 2.4 % en vezels 0.3 %.

Alvast bedankt
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1080508
ooh oke, net even opgezocht, ik kon het niet
hoeveel wegen je honden, hebben ze veel beweging?
Er zit wel veel verschil in wat je wilt geven en de aanbevolen hoeveel heid
Als ze echt erge honger hebben....
Gebruikersavatar
Door Billie
#1080524
ze hebben gemiddeld beweging, de ene weegt ongeveer 6 kilo en de andere ongeveer 15 kilo.

.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1080592
[quote="Billie"]
Ik heb besloten om mijn meiden natures menu te gaan voeren; ze kregen dit al af en toe als ze op vakantie gingen en doen het er goed op.
Nu is mijn vraag, hou ik de hoeveelheden aan die ik heb uitgerekend (120 gram voor de ene en 300 gram voor de andere hond) of hou ik aan wat zij zeggen op het pak?
120 gram is 8 nuggets en zij zeggen 18 tot 25 nuggets, nogal een verschil.  Ze hebben erge honger als ik mijn berekeningen aan hou, maar dat hebben ze eigenlijk altijd....
Is het antwoord misschien heel simpel; als ze niet dik worden krijgen ze genoeg en als ze wat te dik zijn krijgen ze teveel? 

Er zit in:  32 % kip, 28 % pens, 14 % lam, 10 % erwten, 10 % wortel, 3 % lever en 3 % hart.  Verder zit er omega 3 en 6 in. Vocht 65 %, proteinen 12 %, olie 10 %, as 2.4 % en vezels 0.3 %.

Alvast bedankt
[/quote]

Eigenljk is het zo simpel ja, met die aanvulling dat als ze mager worden ze te weinig krijgen :)
Door keetje
#1080941
Handig! Zit hier in Ermelo, wist ik niet, ga eens even rondneuzen op de site!! :)

wat ik me wel afvraag is daar voor ons, gewonen burgerlui, ook te bestellen of moeten wij naar de winkel? :(
Laatst gewijzigd door keetje op do 30 okt 2008, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bullmastiff gek
#1081014
[quote="keetje"]
Handig! Zit hier in Ermelo, wist ik niet, ga eens even rondneuzen op de site!! :)

wat ik me wel afvraag is daar voor ons, gewonen burgerlui, ook te bestellen of moeten wij naar de winkel? :(
[/quote]

Volgens mij is het een groothandel, dus dan kun je er als particulier zonder Kvk nummer niet kopen!!
En wat ik mis op de site, is waar ze verkooppunten hebben zitten!
Misschien een idee , dat de mensen die geinteresseerd zijn, even een mailtje kunnen sturen naar deze firma.
Waar ze het kunnen kopen. ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door