Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door yalla
#107938
Mijn Rover heeft van die momenten - zoals nu ook weer - dan laat hij zulke ontzettende smerige scheten.

Vandaag gegeten: groente/zuivelmix met beetje vuile pens en rmb'tje voor ontbijt en 250 gram BIBI natuurmix voor avondeten. Echter, hij krijgt meestal alleen BIBI.

Hij ligt nu rustig te slapen en het stinkt, echt niet normaal meer :o, maar soms loopt hij ook rond en hoor je hem gewoon scheten laten.

Hebben jullie enig idee waar dat vandaan kan komen?
Door hondenliefhebster
#107961
Frank kan ook flink luidruchtige scheten laten, maar die stinken - gelukkig - nauwelijks. Jaymz kan wel van die rottingsluchten uitstoten, vooral na kippennekken. Mijn man bedacht toen de theorie dat Jaymz in zijn gulzigheid te grote delen naar binnen werkte (bij kkv zijn er geen problemen), wat dan letterlijk zwaar op de maag valt. Vind ik eigenlijk wel logisch klinken. Misschien werkt jouw kanjer wel te grote stukken vuile pens achter elkaar naar binnen? Tja, anders zou ik het ook niet weten.
Maar misschien hoort dit wel gewoon bij jouw hond. Weet je, vies verhaal, maar ik heb vroeger ooit een leerling gehad die voor de lol van achter uit de klas ontzaglijke stiekeme pufscheten kon laten die dan zo langzaam naar voren kwamen drijven. :P Vreselijk joh, zelfs ik verging van de lucht. Maar goed, die jongen mankeerde niks, hoor. Ik kwam hem jaren later weer tegen (hij was toen volwassen en bijzonder leuk 'opgedroogd') en toen hebben we er vreselijk om staan lachen. Ik bedoel hiermee: ook sommige mensen kunnen er wat van, waarom dieren dan niet???? ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#108005
Hier ruften ze alleen op de dag dat ze botten krijgen.
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 09 jun 2004, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door yalla
#108009
sylvia schreef: Hier ruften ze alleen op de dag dat ze botten krijgen.
O zou dat er mee te maken hebben? Ik ga het eens uittesten. Dank je.
Door Diegel
#108032
Zou het niet meer aan de groentemix kunnen liggen? Zit er kool in, ofzo?
Groetjes
Door yalla
#108037
Diegel schreef: Zou het niet meer aan de groentemix kunnen liggen? Zit er kool in, ofzo?
Groetjes
Rauw andijvie zat er in.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#108038
yalla schreef:

O zou dat er mee te maken hebben? Ik ga het eens uittesten. Dank je.
Ja, hier laten ze nooit winden maar als ik ze botten geef :-X :-X
Door Diegel
#108041
Ik denk dat je misschien enkele dagen alleen bibi moet voeren en zien of het dan weg gaat...
Als de scheten weg gaan, dan geleidelijk iets toevoegen en zien (ruiken) wanneer het weer begint... door botten of groentemix of zuivel..
Mijn gok is toch groentemix, sommige honden hebben moeite met rauwe groenten, ik geef het ook niet meer aan onze herder..
Door yalla
#108046
Diegel schreef: Ik denk dat je misschien enkele dagen alleen bibi moet voeren en zien of het dan weg gaat...
Als de scheten weg gaan, dan geleidelijk iets toevoegen en zien (ruiken) wanneer het weer begint... door botten of groentemix of zuivel..
Mijn gok is toch groentemix, sommige honden hebben moeite met rauwe groenten, ik geef het ook niet meer aan onze herder..
O oké ga ik dat doen. Bedankt.
Door jolly64
#108076
Ik kom niet meer bij van het lachen ;D
Lijkt mijn man wel :-[
Hihihihihiihihi
En tis een scheet van een hond vong ik een hele goeie
Maar het is inderdaan een serieus probleem en ik hoop dat je de oorzaak kan vinden
Lijkt me ook dat jou hond best wel last van zijn darmen heeft dan
Sterkte ermee
Gr Jolanda
Door yalla
#108078
jolly64 schreef:Lijkt me ook dat jou hond best wel last van zijn darmen heeft dan
Ja dat lijkt mij dus ook en daarom vraag ik ook of jullie mee willen denken.
Door Truus
#108079
yalla schreef:

Ja dat lijkt mij dus ook en daarom vraag ik ook of jullie mee willen denken.
Welke groenten zat er in de groentenmix?
Door Ordell
#108081
yalla schreef:

Ja dat lijkt mij dus ook en daarom vraag ik ook of jullie mee willen denken.
Kan niets anders zijn dan de groentemix.
Door Truus
#108084
Ordell schreef:

Kan niets anders zijn dan de groentemix.
Ja dat lijkt mij ook, daarom vroeg ik al...welke groenten er in zat.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door