Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Breezer
#1079842
Jawel jullie lezen het goed. Het heeft even geduurd, maar gisteren tijdens de controle op 3 verschillende plaatsen hebben ze helemaal niks kunnen vinden. Ben zo blij. Hopelijk blijft het nu even zo, en kan z'n haar rustig terug gaan groeien. Dit duurt echt heel erg lang, maar dat zou komen door de ontstekingen die hij gehad heeft die hebben zo'n impackt gehad op z'n huid dat het nog maar de vraag is of het helemaal goed gaat komen. En acht mij boeit het eigenlijk niet eens meer echt, als hij maar geen jeuk meer heeft. We gaan in ieder geval nog 3 maanden door met de Promeris Duo, en daarna weer controle.

Jane heeft gisteren ook haar apk gehad, enting en nagels geknipt. Hart, longen, oren, ogen en gebit waren prima in orde. En ook haar gewicht was toppie. Mevrouw weegt 15,3 kilo. En Breezer woog 14,8 kilo.

Dus heb nu 2 gezonde hondjes in huis lopen, die lekker gaan trainen voor de staffordtimes show in december.
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#1079853
Gefeliciteerd met de goede uitslag, wat hebben jullie getobt met hem, ik heb toen ook de foto`s hoe hij eruit zag gezien.
Dus op naar een zonnige toekomst met jullie tweetal  :)
Door Fynn
#1080223
Zo wat een goed nieuws is dat.
Kan me de foto's nog herinneren wat was dat erg hij moet echt veel jeuk gehad hebben.

Maar gelukkig is het nu over geniet van je honden.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Door Breezer
#1080713
Dank jullie wel. Ja ben zeker opgelucht. Ze bleef zo lang weg toen ze onder de microscoop ging kijken. Ik zeg tegen mijn man, nou het zal wel weer deut zijn. Maar het duurde zolang omdat ze echt alles afgezocht heeft omdat ze niets kon vinden. En dat terwijl ze met schrapen vrij makkelijk diep in de huid kwam, en dat is meestal geen goed teken. Maar toch helemaal niks meer gevonden. Pfff hoop alleen dat het nu eens een poosje zo blijft.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door