Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door JolandaB
#1074332
Hoi,

Om dat ik ze nog nooit bij Herby besteld heb wilde ik jullie even vragen hoe de lamsribben van Herby zijn.
Op de site staat ribben met veel vlees maar zijn ze ook een beetje te knagen aangezien het geen echt lammetjes seizoen meer is :)

Gr. Jolanda
Door cathrien
#1074339
Toevallig heben ze bij mij gisternavond lamsribben op ging hardstikke goed en er zat goed vlees aan.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1074341
ik bestel lamsribben alleen bij herby!
Zij super goed bevleesd en echt zachte ribben, ik kan ze met de wildschaar zo doorknippen!
Wel vraag ik altijd specifiek om zachte lamsribben.
Door Buran en Co
#1074369
JolandaB schreef: Oh super. Zag nu alleen dat ie geen eenden en eendenruggen meer heeft :(
Ze staan niet op de site maar ik weet niet of dat betekend dat hij ze niet meer heeft. Heb ze wel besteld, ben benieuwd. Ik miste ook de parelhoen.........
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#1074389
Hoe heb je dat gedaan dan? Ik heb de lijst via zijn nieuwe site ingevuld, heb jij het er in het onderste vak gewoon bij gezet?
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#1074519
Ik heb Herby vorige week even gebeld met de vraag of je via zijn site of nog even via mail moest bestellen.
Via de mail dus nog even, want de site werkt nog niet helemaal. ;)
Door Beppie1
#1074527
Precies, een vriendin van mij heeft nog besteld, en zij heeft de oude lijst van september gebruikt, en alles was er gewoon begreep ik(ik zat nog vol dus heb niet meebesteld)
Door Buran en Co
#1074569
Ik heb het voor de zekerheid beiden gedaan: via de site en de ontbrekende producten in het lege vak EN per mail.......
Gebruikersavatar
Door pike
#1075103
Eenderuggen en parelhoen zijn er nog gewoon. Ik heb gewoon op de oude manier besteld en ze zaten er gewoon bij.  :D
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#1077348
Hmm, omdat bestellen via zijn nieuwe site dus nog niet loopt, begreep ik hier, heb ik maar via het oude formulier besteld.
Kan gelijk weer de dingetjes bestellen die ik graag heb zoals parelhoen en eendenrug. Krijg ik vanavond mail via zijn site dat de bestelling aangekomen is, nu heb ik dus 2 bestellingen lopen :o morgen maar even bellen.
Door Huskymeisje
#1077606
RuBep schreef: en wat is het adres van zijn site?
de link waar je de prijslijst kunt downloaden is deze:

http://www.de-bouviers.nl/AAherby/01prijslijst.html

zijn site is

http://www.herbyvers.nl

Beiden zijn niet up to date. Op de nieuwe site mist nog het een en ander en de prijslijst mist echt heel veel nieuwe spullen.

Ik denk dat je in dit topic de meest recente aanbiedingen vindt:

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 709.0.html

Ik heb vorige week nog bij hem besteld. Via de oude prijslijst en in de mail nog de nieuwe spullen toegevoegd. Is helemaal goed gekomen. Heb vrijdag alles afgehaald.
Door Borke
#1078523
Ik heb ze meermalen besteld, maar hij kon ze nooit leveren, dus ik heb geen idee...
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1078569
Borke schreef: Ik heb ze meermalen besteld, maar hij kon ze nooit leveren, dus ik heb geen idee...
da's raar, bij iedere bestelling bij herby bestel ik lamsribben en altijd heeft ie ze???
Of zou ik jouw dan voor zijn ???
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door