Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1075753
Heeft iemand wel eens gehoord van de werking van Barnsteen tegen vlooien en wie heeft er ervaring mee misschien?? (hoorde een verhaal van een vrouw die haar hond en soort ketting omgedaan had van barnsteen tegen de vlooien)
Door casangio
#1076018
Amber of barnsteen
( dit is niet echt een steen maar versteend hars uit bomen)

- vertegenwoordigt gekristalliseerd licht en magnetisme
- wordt veel gebruikt bij meditatie
- goed bij de genezing van bronchitis en verkoudheden en andere aandoeningen aan de keel
- helpt bij de pijn die ontstaat wanneer kleine kindjes hun tandjes krijgen
- goed bij beginnende doofheid en geelzucht
- helpt tegen gewrichtspijnen- en stramheid
- verminderd kans op krankzinnigheid
- heeft een ontsmettende werking
Door charlarloca
#1076309
Baat het niet dan schaadt het in ieder geval ook niet dus je zou het kunnen proberen. Zelf heb ik er geen ervaring mee dus ik weet niet of het zal helpen of niet. Heb al veel gekke dingen gezien dus probeer het gewoon eens uit en laat het ons weten!
Door Lil
#1077530
Ik geloof er niet zo in, eigenlijk. Ik heb ook van die magneethangers en zo tegen vlooien gehad en tig van die middeltjes uit essentiele olien. Helaas niets werkt. Sterker nog gebruik ik niets geen vlooien, gebruik ik een natuurlijk middel wél vlooien  >:( >:( >:(
Heb nu besloten dat ik niets tegen vlooien doe, tenzij ik ze met de kam vind en raad eens de vlooien zijn bang geworden, heb er al twee jaar geen meer gezien  ;D
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1083872
casangio schreef:
Amber of barnsteen
( dit is niet echt een steen maar versteend hars uit bomen)

- vertegenwoordigt gekristalliseerd licht en magnetisme
- wordt veel gebruikt bij meditatie
- goed bij de genezing van bronchitis en verkoudheden en andere aandoeningen aan de keel
- helpt bij de pijn die ontstaat wanneer kleine kindjes hun tandjes krijgen
- goed bij beginnende doofheid en geelzucht
- helpt tegen gewrichtspijnen- en stramheid
- verminderd kans op krankzinnigheid
- heeft een ontsmettende werking
Denk dat ik hem zelf ga dragen :D
Laatst gewijzigd door Lefki&Amy op di 04 nov 2008, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#1086041
yuki13 schreef: Denk dat ik hem zelf ga dragen :D
Me too!!! ;D ;D ;D

p.s. laat svp weten of het werkt tegen de vlooien.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door