Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Indy
#106671
Indy staat nu ongeveer een maand of 2 op kvv, verschillende merken want als ze teveel van hetzelfde krijgt hoeft ze het niet meer (hele lastige eter)
Maar zou ik het eens kunnen proberen om d'r kippenekken te kunnen geven?? Maar dan als extra-tje eigenlijk?
En met hoeveel zou ik dan moeten beginnen?
Door Janet
#106833
1 of 2 om te beginnen. Kijk eerst eens of ze het lekker vindt. Als je kvv geeft, geef dan niet "alleen-maar" kippennekken, of geef ze alleen als snackje. Je kunt het (later) ook afwisselen met een lamsribje (1 ribje met wat vlees) o.i.d.
Door Indy
#106850
[quote="Janet"]
1 of 2 om te beginnen. Kijk eerst eens of ze het lekker vindt. Als je kvv geeft, geef dan niet "alleen-maar" kippennekken, of geef ze alleen als snackje. Je kunt het (later) ook afwisselen met een lamsribje (1 ribje met wat vlees) o.i.d.
[/quote]

Dankjewel voor je reactie en een kippenekje was ook om mee te beginnen.
Want ik vind het toch wel eng (het gaat zo in tegen wat ik altijd geleerd heb) maar ik gun d'r het beste dus wil het toch wel gaan proberen
Door Lupa
#107248
in kippen nek zit er amper bot, dat is heel zacht dus gewoon doen en zal je het zien hoe lekker ze het vinden
Door Indy
#107445
Maandag gaat mijn vriend ff informeren bij een islamitische kennis die slager is of hij me aan kippen nekjes kan helpen en evt later aan andere spullen

Als het zover is laat ik weten hoe het gegaan is
Door Truus
#107447
[quote="Indy"]
Maandag gaat mijn vriend ff informeren bij een islamitische kennis die slager is of hij me aan kippen nekjes kan helpen en evt later aan andere spullen

Als het zover is laat ik weten hoe het gegaan is
[/quote]

He dat is mooi en uhh...lieve vriend heb jij die dat wil regelen ;)
Nou,,,laat het maar weten he. Succes.
Door Indy
#107494
[quote="Truus"]
[quote="Indy"]
Maandag gaat mijn vriend ff informeren bij een islamitische kennis die slager is of hij me aan kippen nekjes kan helpen en evt later aan andere spullen

Als het zover is laat ik weten hoe het gegaan is
[/quote]

He dat is mooi en uhh...lieve vriend heb jij die dat wil regelen ;)
Nou,,,laat het maar weten he. Succes.
[/quote]

Ja erg lief van `m, maar hij denkt wel dat ik gek geworden ben :o
Hij komt namelijk uit een dierenwinkel-familie en is dus "opgegroeid" met brok

Maar hij heeft zoiets van; het is jou hond, dus kijk maar wat je doet ;)
Door callas
#107602
Mijn man helpt me ook wel met het versvlees (Duck)
Maar als ik aankom met kippennekjes :P, maagjes :P
hartjes :P of met een karkas wordt íe echt wel onpasselijk ;D ;D
Ik geef deze dingen eigenlijk als extra'tjes.
Ze krijgen hier (sssssssst :-[ ) ook nog wel brok.

Succes

groet Callas
Door Eef+Stippels
#107647
Mijn man is ook niet gecharmeerd van het versvlees. Hij vindt het nogal vies, maar hij is het wel met me eens dat dit beter is dan brok.

Ik ben benieuw naar zijn gezicht als hij de kipennekken ziet die ik wil gaan halen ;D.
Door alani
#107736
Mijn man vondt het allemaal maar onzin dat vers vlees en dan vooral de hartjes en niertjes (hij moet ze snijden omdat ik het te vies vind ;)) maar is nu, 3 maanden later helemaal om. We zagen laatst op de beverwijkse bazaar een lamskop liggen, vel eraf en de rest er nog allemaal aan Is dat niets voor hem vroeg hij maar dat vond ik nou net ff te ver gaan en nu loopt hij al net zo langs alle islamitische slagers als ik ;D
Laatst gewijzigd door alani op wo 09 jun 2004, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jolly
#107750
gaaf he dat de mannen op ene gegeven moment toch ook "om" gaan.

Ik voer dan een kvv, maar eigenlijk gaat het net zo
Hier nog zo een, ik had nog een halve ton met brokken staan, maar weet je wat hij laats zei:"moeten die brokken niet eens weg,geef ze maar aan Joepie en Sissy. We geven ze toch niet meer aan Chasey."
En nog zoiets liepen we in Den Helder langs een buitenlands supermarktje, en zien een vitrine emt vlees liggen, zegt tie ineens:" zouden die ook van die ribben hebben voor Chasey?"

Nou ik ben helemaal blij ;D
Door laura
#107751
Richard zag gelukkig meteen dat Tosca veel meer plezier in eten had!!!
De prijs stond hem alleen nog niet helemaal aan. Ik heb een mooie vergelijking gemaakt en een paar goedkope adresjes; hij is helemaal om!!
Door Jolly
#107794
Chasey betaalt zelf zijn voer ;D, dus daar kon peter niet over klagen, aleen dat ik dadelijk 2 grote vriezer heb, dat vond tie wat minder. Das nu ook voorbij, want hij donderd ons spul er ook gewoon bij ;D
Door Indy
#107906
Hij snapt er nog steeds niks van, maar opperde wel van de week dat ik toch maar eens op marktplaats moest gaan kijken voor een extra vriezertje :o :D

Niks zo veranderlijk als een man.. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door