Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Elizaw
#1075696
Ik schrijf niet zo heel vaak hier en velen zullen mij en mijn honden dan ook niet eens kennen, maar wilde toch even kwijt dat mijn grote vriend, (rechts in mijn banner)Jairo op 4 jarige leeftijd van ons is weggegaan  :'( :'(
Jairo was de leukste hond van de wereld, zo grappig, eigenwijs, vrolijk maar vooral ontzettend lief en aanhankelijk  :hug2: We hebben de afgelopen jaren gelukkig erg veel leuke dingen met hem gedaan en hij heeft de laatste maand nog zo leuk met onze jongste spruit de Shih Tzu gespeeld, wat een vadertje was hij ook. :bigarmhug:

Ik ben ook heel erg blij dat we hem altijd hebben kunnen plezieren met BARF, want eten was zijn allergrootste hobby ;D en wat genoot hij van dat alles...de lekkere strotten, de zalmkoppen, de lamsnekken het kopvlees...maar ook de groentemix met yoghurt of eens een blikje sardientjes vond hij geweldig. Hij luste bijna alles :-* en at met veel plezier.

We missen deze grote goedzak enorm :'( :'(

Dit was Jairo met z'n vierde verjaardag..helaas komt er geen 5e taart voor hem  :'(
Afbeelding
Door Sylvi@
#1075713
:'( Denk dat ik toch kan zeggen, dat dankzij jou grote vriend, mijn meiden helemaal op vers zijn overgegaan!

Ook ik zal hem missen :'( nooit meer overdonderd worden door hem omdat hij me wil zoenen :'(

Dikke :-* voor jou :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door