Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Too
#1074916
Vorige week lagen bij de marktvriend ook nijnen [zag er erg smakelijk uit] maar wat eten de dames daarvan, rib en rug en verder? Misschien moet ik de rest voor de mens reserveren.... receptje??

De laatste keer dat er stukje kipkarbo-achtig geserveerd werd tuften ze uiteindelijk wat bot uit [en ben ik tandjes gaan tellen :-[] maar dat waren bio/vrijlopende gelukkige kippen en dus lekker stevige botjes. parelhoenkarkas en eendenrug gaan trouwens goed naar binnen.
Door Mevroi Kruim
#1075251
Alles! Mijn grootste kat Knor kan van een konijn ongeveer alles wegwerken, behalve de kop, die is voor de honden. Voor Eppo en Sjors knip ik de pootbotten in en dan komen ze er ook een heel eind mee, en voor de kleine ouwe Karel en Kruimel knip ik de ribben aan stukjes en die knagen ze dan nog net weg. Nijn vinden ze hier errug lekker.
Door Too
#1075275
Mooi zo ,dan investeer ik morgen maar s in een knijn! Ze vinden t idd erg lekker [maar dat vinden ze van bijna alles :D] alleen t botwerk heb ik nog niet geprobeerd. Als t een succes is mag meneer H dat de volgende keer ook meebrengen.

Dank Kruimel!
Door flin
#1075309
nijn vinden ze hier ook heerlijk...
de koppen mep ik tot gruis, en ook dan zijn ze overheerlijk!
('k geef toe: 's een onsmakelijk werkje.... :-[ )
Door Too
#1075377
Ach, zak over de kop en gaaaaan! ;D

Ik doe er denk ik moeilijker over dan de meiden hoor, die vreten werkelijk alles met smaak [zo makkelijk!] maar qua hard heb ik dan wel s mijn twijfels

Anders bewaar ik die kop wel voor de monsters van Buran...cadeautje
Door flin
#1075386
Too schreef: Ach, zak over de kop en gaaaaan! ;DIk doe er denk ik moeilijker over dan de meiden hoor, die vreten werkelijk alles met smaak [zo makkelijk!] maar qua hard heb ik dan wel s mijn twijfels

Anders bewaar ik die kop wel voor de monsters van Buran...cadeautje
;D ;D over wie z'n kop heppie 't nou? ::)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door