Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nyncke
#1072571
Toen ik een paar dagen geleden eendagskuikens gaf, aten de kittens en Doortje ze gelijk op.

Cadiz, mijn newfoundlander, pakte dan een kuiken in zijn bek en legde die naast de bak. Niet 1 keer maar 10 keer. Heb het kuikentje gesneden maar dat veranderde niks.

Hoe kun je het ze leren eten?
Door cathrien
#1072585
Ik heb hetzelfde meegemaakt met Frauke. Fleur heeft ze toen opgegeten, nou dat vond mevrouw niets, dus de volgende keer toen ik ze gaf werden ze gelijk opgegeten. ;D
Door Lizzy
#1072586
Ja, ik denk dat een beetje concurrentie geen kwaad kan. En als dat niet helpt: dan denk ik dat Cadiz dit gewoon niet te happen vindt.... Lust Cadiz wel een heel rauw ei?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1072622
Hou er rekening mee dat veel honden eendagskuikens niet te knagen vinden, c.q. ze niet als eten zien en er enkel mee gaan vollyballen.

Hier worden ze door de pups altijd graag gegeten, maar zodra die pups volwassen zijn moeten ze ook niks meer van die kuikens hebben. Ongeacht de vorm waarin ik ze aanbied :-X
Door Cathelijn
#1072703
Hier lusten ze ze ook niet, Jonas misschien na veel aandringen. Maar ze eten ook geen ei inderdaad.

Ik zou me er niet zo druk over maken en gewoon wat anders geven.
Door Nyncke
#1072753
Ok, dan gewoon nog eens proberen en anders alleen voor wie ze wil, Cadiz eet inderdaad wel gewoon een eitje. Eigenlijk eet hij tot nu toe alles.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1074143
hier eten 2 van de 4 honden (Kay en Bantu) zonder problemen de eendagskuikens. Mijn stoere "meneer Didge" weet echt niet wat hij er mee moet ;D. In het begin wel geprobeerd om de kuikens te halveren (geeft leuke tefarelen  :D :D) maar voor Vienna en Didge is het not done!!
Gebruikersavatar
Door nova
#1074147
Ik heb ze nog nooit besteld, ik geloof dat ik dat niet kan geven , zo een klein geel frummeltje  ???
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door