Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Elles0512
#1071651
Hoi,

Heeft iemand een foto van een hazenkarkas?
Ik heb net een nieuwe bestelling binnen en op sommige zakken staat niet wat erin zit.

Bedankt.

Gr Elles
Door Elles0512
#1071829
Hoi

Oké dan weet ik dat ook weer :D
Wat ik bedoelde ziet er idd zo uit, alleen lijken de karkassen die ik heb wel van vrij "magere" hazen, een stuk smaller ;)

Gr Elles
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1071837
Elles0512 schreef: Hoi

Oké dan weet ik dat ook weer :D
Wat ik bedoelde ziet er idd zo uit, alleen lijken de karkassen die ik heb wel van vrij "magere" hazen, een stuk smaller ;)

Gr Elles
Ja ze zijn mager; ook wat vlees betreft. Ik vind ze behoorlijk kaal, zeg maar ;)
Door Fynn
#1072027
Ik geef er ookmeestal kopvlees of pens bij.
Ze zijn kaal en ik vind ze stinken als ze ontdooit zijn ,maar ja de honden vinden ze lekker.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Door kojak
#1072170
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door nova
#1072198
Ik geef er ook vlees bij.
heel stom hier, maar die hazenruggen moet ik eerst knippen, anders gaan ze niet op.
Ze kauwen er wel op hier, maar krijgen het niet aan stukken  Ofwel krijg ik rare  :rabbit:kakassen, of ik heb rare honden
Gebruikersavatar
Door pike
#1072555
nova schreef: Ik geef er ook vlees bij.
heel stom hier, maar die hazenruggen moet ik eerst knippen, anders gaan ze niet op.
Ze kauwen er wel op hier, maar krijgen het niet aan stukken  Ofwel krijg ik rare  :rabbit:kakassen, of ik heb rare honden
rare honden  :D ;D
Ik vind ze beduidend harder dan bijvoorbeeld konijnkarkas, maar twee hebben er hier toch geen moeite mee ze klein te krijgen. En nummer drie: Die kijkt er naar en zegt:  Nee dank je baas dat hoef ik niet! En gaat dan heel sip  :( staan kijken omdat hij niets te eten heeft. Hij krijgt het dus gewoon niet meer.
kojak schreef: ik vind ze eigenlijk wel lekker ruiken  :-[ haha
Ze ruiken naar wild  :)

Ik geef er altijd spier- en orgaanvlees en groente bij, maar dat doe ik bij alle botten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door