Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Elles0512
#1070344
Hoi

Mijn goudvis is dood, zouden jullie die nu invriezen en geven aan de kat of hond (wel een zeer klein hapje maar goed) of beter van niet :-\

Gr Elles
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#1070347
Nee, dat zou ik niet doen. Ik had een tijdje terug ook een dode goud winde maar die is begraven.
Maar je moet natuurlijk doen wat je zelf prettig vind.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1070564
zou het niet weten...
maar om zo'n klein visje te geven, zet helemaal geen zode aan de dijk....
en heb nog nooit iem gehoord die de goudvissen die dood zijn aan de honden geef..
Wij hebben hier een tropisch aquarium, dode vissen gaan in de kliko of toilet en niet naar de honden..
Door Tanna
#1070621
sofia schreef: Waarom zijn jullie allemaal tegen? Is een goudvis giftig?
Nee, maar het is wel je eigen diertje, waar je voor hebt gezorgd en om hebt gegeven (ook al is het een vis). Het zou bij mij tegen mijn gevoel indruisen om hem als een hapje te gebruiken.
Door ~Joke~
#1070745
sofia schreef: Waarom zijn jullie allemaal tegen? Is een goudvis giftig?
Het klinkt misschien stom maar ik heb toch een band met mijn twee goudvissen. Ze komen er al aanzwemmen als ik bij hun bak in de buurt kom, maar ook een mij onbekende dode goudvis zou ik niet aan mijn dieren opvoeren, waarom weet ik niet. Als de hamster dood zou gaan voer ik hem ook niet aan de poezen op  :)
Door ElineBP
#1072751
Ik zou niet zo snel zo'n vis geven, ik zou me afvragen waaraan hij dood gegaan is en of dat geen kwaad zou kunnen voor de honden.... en natuurlijk ook niet omdat het toch een beetje raar zou voelen voor mij om een eigen beest op te voeren.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door