Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door zea
#1069306
Ik wil hier een visdag inlossen, naast de barfdag die ik al doe (en natuurlijk de kvv). Eve is qua eten heel erg moeilijk en als ze er moeite voor wil doen, heeft ze er al helemaal geen zin in. Tis me nu aardig gelukt om een barfdag te maken met vlees die ze wel wil eten (als madam wil eten dan, ze is verzot op kippennekken). Henk lust alles, maar hij moet nog steeds leren om normaal te eten. Hij eet veels te snel vooral als hij barfspul krijgt, dus dan komt het er vaak weer uit ::)maar het gaat steeds beter!

Nu wou ik dus toch weer proberen om vis te introduceren en aangezien we vrijdag hier weer de mart hebben, kan ik even kijken. Vis uit een rol hoeft ze dus echt niet... ik heb nu zalmkoppen besteld om te kijken of ze het nog een keer wil proberen. Voor Henk zou het de eerste keer zijn. Hij eet wel eens mee van de Makreel, omdat ik die zelf wel regelmatig eet (tja ben een kattuker, dus vis zat hier!). Wat raden jullie me aan om te proberen? Eve eet graag makkelijk en met weinig kauwwerk (nephond!), maar misschien krijg ik het kind ooit zover om wel wat te willen...
Gebruikersavatar
Door pike
#1069698
Sardientjes zijn zachte visjes die makkelijk in zijn geheel  te eten zijn. Rauwe makreel vind ik ook best zacht, de vissen zijn wel wat groter, en hier lusten ze de makreel niet altijd.  ;)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1069703
sardientjes en makreel gaan veel makkelijker als een zalmkop.
Als je al een makkelijke eter heb zou ik niet gaan voor een zalmkop.
Hier eten ze ook geen zalmkop(volgens mij zijn ze er bang voor :o)
Maar ik kan wel zalmrepen scoren voor 3kg een tientje, en dat gaat erin als koek!
Door zea
#1069838
Makreel deed ik al wel eens, omdat ik die zelf vaak haal...sardientjes heb ik ooit wel eens geprobeerd met Eve, maar ga ik nog eens aanbieden...misschien gaat ze eten als ze ziet dat Henk het geweldig vind ;D
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1069849
ik het begin moesten ze hier ook geen sardientje, ik gaf het met wat huttekase, toen wisten ze niet hoe snel ze eraan moesten beginnen!
Door zea
#1069858
Ik kan Eve nergens mee paaien, ze hoeft niks..... nou ja pens eet ze eigenlijk bijna altijd wel op. Gisteravond wilde ze niet eten en dan haal ik het ook meteen weg (normaal eet ze juist in de avond)... vanmorgen stond ze te springen bij der bak! >:( ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door