Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Hilde__
#1067961
Wat vinden jullie katten nou het lekkerste??

Hier is haas bij alle 3 favoriet, gevolgd door kip...Hert en eend vinden ze (nog) niet te vreten  >:( Ben benieuwd hoe dat bij andere katten zit  :)
Door Hekate
#1068004
Vis. In iedergeval eet mijn kat vis ijsjes omdat hij niet wil wachten tot het ontdooit is!

biefstuk lust hij niet en kip vind hij ook niet echt lekker. Kuikens dan wel weer, maf beest. ;)
Gebruikersavatar
Door koekje
#1068067
kip, nijn, kwartel. voor otje rat; hoe groter, hoe beter.

fazant en haas vinden ze beiden niet lekker. hert wel.
Door Rianne145
#1068263
Hmmm, het liefst hebben ze eend, maar dan wel wild! pffff zo'n tam dingetje is helemaal niets. Verder paard, kopvlees en natuurlijk kwartel! Kip is veel te gewoontjes.
Edit, sorry ik was de muis vergeten, die met stip op nummer 1
Door Anthraciet
#1068269
Hier kip, geit, paard, eendagskuikens, hazenlever en lamshart.
Hert beginnen ze te waarderen, maar dat kost wat tijd :D
Door Hilde__
#1068275
Het verschilt nog best wel zeg  ;D Ik hoop dat ze hier in de toekomst eend en hert ook lekker gaan vinden, maar tot nu toe eten ze nog liever niks dan dat  ???
Door Heloise
#1068356
Senna wordt helemaal blij van een muis of een kuiken. De rest gaat er ook goed en vooral snel in, behalve eendenruggen en rundvlees (hart van beide dan weer wel).

Molly eet eigenlijk alles wel, behalve muizen en kuikens dan. Maar ze heeft toch voorkeur voor vlees en orgaan, soort maakt niet uit. Bot, zelfs gemalen, is toch wat minder.
Door brie
#1068573
heel verschillend hier. De een lust wel struis, de ander weer niet, de een doet een moord voor kip, de ander trekt er zn neusje voor op. dat geld ook voor paard

wat ze wel allemaal heeeel graag lusten: eend en kalkoen  :)

Tís wat met die beesten...ik heb een lade vol met kleine portieverpakkingen spiervlees, voor elke kat wat wils  ;)
Gebruikersavatar
Door nova
#1068614
Ik heb alleen honden, en het enigste wat niet te pruimen valt is fazant.
En Nova eet geen verse vis.
Parelhoen is yam yam, evenals kip, en struis gevolgd door rund.
Ook hart van elk diersoort wordt ten zeerste gewaardeerd
Verder eten ze hier  lam, konijn, haas,geit, eend, paard,kalkoen
Door Huskymeisje
#1068644
Een sardientje ontdooit in heet water zodat het vlees al iets gegaard is, is hier veruit favo. Zelfs bij mijn niet barfende kat.
Gebruikersavatar
Door kira
#1070225
dat is een lastige, zolderkat blieft graag: alles, behalve dat wat voor een kat bestemd is zoals een kwartel of een rat. En ze eet geen vis. Maar verder, sinds we barfen is mevrouw ruim voor zeven in de ochtend binnen (stel je voor dat ik vroeg zou voeren) en ruim voor vijf in de middag weer (stel dat de honden eens vroeg eten zouden krijgen). Zitten de honden braaf in het keukentje te wachten op het eten, zonder geluid (behalve gezucht en gesteun), zolderkat zit ruim mauwend op haar zoldertrap. Ze verwacht als eerste gevoederd te worden.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door