Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door betty
#106818
Hoi,
Ik pas op de pup van de buren en hy heeft nu ineens een echte snotneus,verder is hy gewoon vrolijk.Ze komen woensdag terug.Wat zal ik doen?
Kan dit gevaarlijk zijn?Hy is 4 en een halve maand.
Groetjes Betty
Hoop vlug wat te horen.
Ik zou met mijn pup niet gelijk naar de da gaan maar als jullie anders adviseren ga ik er nog is over nadenken.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#106856
Wat voor snotneus heeft hij? Ik bedoel is het dik en groenige snot, of helder? Hoest hij ook?
Door betty
#106863
Hoi,
Soms hangt er echt een licht groene snottebel uit zijn neus en heel soms gorgelt(hoest) een klein beetje.
Groetjes Betty
Gebruikersavatar
Door Nitus
#106868
Dat zou kennelhoest kunnen zijn, kun je je buren niet bereiken om te overleggen? Kijk ook even of hij geen koorts heeft. Maar ik zou, als je de buren niet kunt bereiken, toch maar voor de zekerheid naar de DA gaan. 'T is wel een pup natuurlijk.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#106877
Dan kan ie nóg kennelhoest krijgen. Maar mischien is het wel heel wat anders, ik ben geen DA.
Maar goed je vroeg dus naar een mening, dit is dus de mijne: Je hebt nu wel de verantwoording over iemands anders z'n pup, ik zou geen risico willen lopen en zou naar de DA gaan, ingeënt of niet.
Door betty
#106880
Hoi,
Ik heb de da even gebeld en het gevraagd.Ik mag het tot morgen aankijken,kijken of het al beter gaat.
Groetjes Betty
Zo niet ja dan ga ik morgen naar de da
Door betty
#106882
Hoi,
Mijn twijfel was eigenlijk of ik dit inderdaad nog een dag kan aankijken ja of de nee.Met mijn eigen honden wacht je het altyd even af maar dit is net weer anders.
Groetjes Betty
Gebruikersavatar
Door Nitus
#106884
Klopt, en dat bedoelde ik dus ook, dit is niet je eigen hond, dus daarom zou ik extra voorzichtig zijn. Maar je hebt er verstandig aan gedaan om de DA te bellen. En nu maar hopen dat het morgen beter gaat. :)
Door betty
#106891
Hoi,
Ben even weer bij hem gaan kijken en ik vind het niet goed gaan.Heb de da gebeld ga er vanavond heen.
Groetjes Betty
Door karray
#108428
Ik vind het wel zielig maar dit verhaal komt mij zo bekend voor(frits!!!!) het is niet te geloven
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door