Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Red_Hunter
#1067804
Ik was met mijn reu begonnen met prodier geslachtsdrift, maar binnen no time kwam er bloed uit zijn penis.
Ik heb ook nog homeopatische druppels voor zijn prostaat dus die ook maar gegeven.
Toch even gestopt met de PG en het ging weer goed.
Ik nog een keer de bijsluiter gelezen van PG en daar zag ik dat er een homeopatisch middel inzat tegen prostaat bloedingen. Dus nogmaals begonnen met de druppels en helaas weer bloeden, ondanks dat ik ook de andere pillen nog gaf.
Nu ben ik dus maar helemaal gestopt.
Zijn er mensen die hier ook wel eens last van hebben gehad en wat kan ik mijn reu dan wel geven?

Sinds de teef een antiloopsheid injectie heeft gehad is hij nogal opdringerig en de teef durft bijna de bank niet af. Als ze wil gaan spelen met de pup, komt hij er ook bij en gaat ze dus maar weer op de bank liggen.

Groetjes Trudie
Door Red_Hunter
#1067843
ja ik vind het ook heel raar en combineerde het in het begin ook niet samen, maar na de tweede keer kon ik niet anders conluderen dat het toch daar van moest komen.

Groetjes Trudie
Door dinnee
#1067854
Hey Trudie,

Bloed uit de penis kan ook een infectie betekenen! Zowel van de prostaat zelf als van de urineleider of blaas. Het kan zijn dat prodier deze infectie aanwakkerd of versterkt. Misschien kan je wat urine opvangen en laten testen bij de DA? Dan weet je zeker dat hij geen infectie heeft. Maak daarvoor even een afspraak want de urine kan niet te lang bewaard worden, dan veranderen namelijk de waarders en is het resultaat niet meer betrouwbaar. Infecties aan de urinewegen zijn erg pijnlijk...
Door Lizzy
#1067981
Ik zou me voor kunnen stellen dat hij last heeft van "begin verergering" maar dan in vrij extreme vorm. Misschien moet je samen met een homeopaat even naar de potentie kijken van het middel dat je nu geeft en misschien een andere potentie geven.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door