Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door madelonverschoor
#1067146
Gisteren heeft mijn lieverd weer een hersenbloeding gehad, ik ben direct naar de DA gegaan. Zijn ogen flitsten van links naar rechts en hij kon zijn hoofd niet meer rechthouden, vandaag ging het nog slechter, hij wou niet meer eten en ik gaf hem druppelsgewijs water. We hebben veel samen meegemaakt en hij heeft al drie keer de dood in de ogen gekeken maar iedere keer redden wij het saampjes weer! Maar vandaag zag ik dat hij het opgaf, hij kon niet meer! Hij kon niets meer behalve hijgen, vannacht had ik hem nog bij mij op bed, heb kussentjes onder zijn hoofdje geschoven en hem water gegeven, ik heb hem toen losgelaten, je ziet het als je maatje niet meer wil. Vanmiddag om drie uur is hij bij de DA rustig in mijn armen ingeslapen, ik mis hem nu al, vanaf zijn geboorte zijn wij onafscheidelijk geweest, hij laat een grote leegte achter! Maar we zijn gezegend geweest, we hebben 13,5 jaar van elkaar mogen genieten, met volle teugen!
Door Lizzy
#1067148
Ach hemeltje, wat ontzettend verdrietig :'(

Ik wens je heel erg veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies..... :-*. Het is prachtig dat je je zo gezegend voelt voor al die mooie jaren die jullie samen hebben mogen delen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door