Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1064575
Hoi,

Even nieuwsgierig wat jou/jullie hond(en) en/of kat(ten) het allerlekkerst vinden, oftewel:
Waar mag je jouw dier voor wakker maken ;D
Ik ben niet al te streng, 2 barf of kvv produkten mag ook ;)

Oke, eerst mijn dieren:

Bobby (hond) :  Eendenrug

Dewi ( poes) : Lamshart

Lizzy ( poes):  Geitensnippers

Max (kater) : Zalmstaart

Luna (poes): Eendagskuiken en als 2-de kalfskopvlees

Storm ( kater): Paardensnijling

Makkelijk toch, alle katten willen graag iets anders :)

Gr Elles
Door kojak
#1064626
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
#1065012
Ik had het makkelijker gevonden om op te noemen wat ze niet lekker vinden ;D. Ze vinden hier alles even lekker. Tot de groentemix toe. Nee, da's niet waar. Pinkel vindt parelhoenkarkas niet echt yummie. Ik denk wel dat gemiddeld genomen ze vleesbot het aller, aller, allerlekkerst vinden. Of het nou eendennekken of haaskarkas of hert of geitenrib is: dat vinden ze toch wel het lekkerst.
#1065018
Fazant wordt door 4 van de 5 honden niet zo gewaardeerd, eendagskuikens slikken ze heel door, de 2 jongste gaan er een beetje mee spelen en eten ze dan op. Op deze 2 soorten na is alles een groot succes dus ook zalmkop en groentemix, heerlijk dat het zo goed gaat
#1065027
Hier staat met stip op 1, Leftovers oftewel kliekjes, iedereen doet er een moord voor. Als het aan Theemuts lag at ze met de pot mee. Van barf is haar favoriet: Pens, van alle dieren. Grote beer: Lamskop en van vlees alle vlees dat in haar kongetje past. Kleine Beer: Eendenkarkas van bot en vlees zo'n groot mogelijke lap. Logee: Alles dat door de mond naar binnen kan, ook als het nog ingepakt is. Zolderkat: kippenek van bot, paardenvlees van vlees.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door