Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Sher
#1063641
Tijdens de vakantie vond ik het lastig om carnibest te halen voor mijn hondje. De kindjes moesten dan mee, gezeur op de achterbank en zo. Het leek mij een goed moment om mijn hond eens andere kvv te geven. Ze heeft dus smuldier en prins gehad, afgewisseld met af en toe een lekker lapje vlees.
Het viel me wel op dat ze niet echt mooi poepte. Ze was niet aan de diarree, maar het waren geen stevige drollen.
Nu de vakantie voorbij was ben ik weer carnibest gaan halen en het is weer in orde. Het heeft echt een paar weken geduurd, voor ik me realiseerde dat dit waarschijnlijk door de carnibest kwam. Betekent dit nu dat ik niet kan afwisselen met mijn hondje? Dat zou ik wel een beetje jammer vinden.  :-\
Door Nynke
#1063714
Ik zou niet weten waarom je niet zou kunnen afwisselen, maar elk merk kvv is toch net even anders  ::) 

kan het niet zo zijn dat ze in de vakantie 'gesnoept' heeft, ofterwijl dingen gegeten die ze anders niet krijgt ??
Door Jeannet & Gimli
#1063958
Op alle kvv-en reageren ze toch weer anders, maar als ze er verder geen diarree van heeft gehad, kan je makkelijk afwisselen. Vooral in een vakantie moet je toch altijd een beetje zoeken naar een oplossing.
Gebruikersavatar
Door Sher
#1063971
Ze had geen diarree, maar wel dat de poep zo irritant aan het lange haar bij haar billen blijft plakken. Ze had er alleen last van dat ze weer  :-X gewassen moest worden.  ::)
Dat zal ik dus voor de vakantie moeten afwegen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door