Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Malamoods
#1063358
Hoevaak per dag mag je daarmee druppelen? Mag je twee keer op 1 dag druppelen ('s ochtends en 's avonds bijvoorbeeld)? Of juist meerdere keren, of maar 1 keer per dag?

Rachel.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1063713
waar is het voor?
Heb het nog nooit gebruikt of nodig gehad...denk ik :-[
staat het er niet op, kinderdosering aanhouden?
heb geen idee
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1063774
Malamoods schreef: Hoevaak per dag mag je daarmee druppelen? Mag je twee keer op 1 dag druppelen ('s ochtends en 's avonds bijvoorbeeld)? Of juist meerdere keren, of maar 1 keer per dag?

Rachel.
Even zo uit me hoofd is het 3 x daags druppelen en dan een druppel per oog.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1063778
vanaalst schreef: waar is het voor?

Ontstoken/geïrriteerde ogen. Is een homeopatisch middel.

Heb het nog nooit gebruikt of nodig gehad...denk ik :-[
staat het er niet op, kinderdosering aanhouden?
heb geen idee
Door Malamoods
#1063944
K'eyush heeft wat last van troep uit de oogjes en 't oogwit is licht geïrriteerd. Heb eerst met lauwe thee geprobeerd, maar toen 't niet werkte, heb ik de druppels gekocht en ben nu aan 't druppelen. Ik vroeg me dus af hoe vaak ik druppelen kan, maar lees nu dat ik dat 3 keer per dag kan doen, thanks! :)

Rachel.
Door Mevroi Kruim
#1064262
Kamillethee kan, maar dan wel gezet met zakjes, van de losse bloemetjes blijft altijd troep achter bij het zeven en dat irriteert de ogen nou juist.
Similasan vind ik zelf heel goed spul, het werkt beter bij hooikoorts dan de middeltjes van de huisarts.
En verder gebruik ik ogentroost, dat vind ik ook fijner dan kamillethee.
Door Malamoods
#1064650
Kruimel schreef: Kamillethee kan, maar dan wel gezet met zakjes, van de losse bloemetjes blijft altijd troep achter bij het zeven en dat irriteert de ogen nou juist.
Similasan vind ik zelf heel goed spul, het werkt beter bij hooikoorts dan de middeltjes van de huisarts.
En verder gebruik ik ogentroost, dat vind ik ook fijner dan kamillethee.
Ik ben heel tevreden over de Similasan, ik zie nu na een paar dagen druppelen, al echt vooruitgang... Ik heb overigens de ampullen gekocht, ook daar ben ik over te spreken (ook een goede tip van hier)...
Ogentroost ken ik niet.....

Rachel.
Door Femke
#1065044
Malamoods schreef: Ik ben heel tevreden over de Similasan, ik zie nu na een paar dagen druppelen, al echt vooruitgang... Ik heb overigens de ampullen gekocht, ook daar ben ik over te spreken (ook een goede tip van hier)...
Ogentroost ken ik niet.....

Rachel.
In Similasan zit ook Ogentroost (latijnse naam Euphrasia)  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door