Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Elles0512
#1062981
Hoi,

Merken jullie ook dat je minder makkelijk aan nieren kunt komen dan aan de andere organen?
Hart en lever is geen probleem, alhoewel kippenmaagjes bijv zijn ook wel moeilijk aan te komen.
Ik zou zo graag eens runder of geitennier hebben ::)

Excuus voor dit gezwets, wou het even kwijt :-X :-X

Gr Elles
Door Butch
#1063089
Ja hoor, bij de islamiet kun je ook niertjes en milt krijgen. Laatst heb ik dat gehaald en toen kreeg ik er een zak longen gratis bij.
Door Lizzy
#1063092
Ik weet niet waar je woont?

Ik heb geen probleem om aan nier te komen. Ik heb een adres voor biologische rundernieren en de doggies vinden dat erg lekker. IC heeft ook lamsniertjes trouwens.
Door Juul
#1063556
Gewoon bij de slager kun je waarschijnlijk ook nier bestellen. Ik geloof dat sommige mensen dat ook eten. Alleen betaal je dan wat meer. Bij onze slager betaal ik 3,20 voor een kilo, maar dan heb ik 'm ook wel kraakvers.
Gebruikersavatar
Door nova
#1063608
Ik heb ook nieren gehad, rund, maar dat werd hier niet zo gewaardeerd.
Kippenmagen kan ik met de kruiwagen krijgen bij de poelier.
Bijna elke poelier verkoopt die wel volgens mij, haha, niet de kruiwagen he? :o
Gebruikersavatar
Door nova
#1063614
Ik heb ook nieren gevoerd, maar dat vonden ze hier niet zo lekker.
Kippen magen kan ik per kruiwagen kopen bij de poelier, en volgens mij verkoopt elke poelier wel kippen magen
Door Elles0512
#1063618
[quote="Lizzy"]
Ik weet niet waar je woont?

Ik heb geen probleem om aan nier te komen. Ik heb een adres voor biologische rundernieren en de doggies vinden dat erg lekker. IC heeft ook lamsniertjes trouwens.
[/quote]

Hoi Lizzy

Ik woon in Spijkenisse ( zuid- holland)

Gr Elles
Door Nynke
#1063725
Hoi Elles, was je al bij het IC geweest ?  zo niet, weet je bijvoorbeeld niet hoe of waar; ik ga er waarschijnlijk vrijdagochtend even heen. Als je mee wilt, moet je me even een pb-tje sturen  :) ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#1064019
Nier kan ik krijgen bij de poelier (die slacht behalve pluimvee ook lam geit rund  ::), de islamitische slager verkoopt lamsnier en herby heeft rundernier en als ik me niet vergis ook konijnenniertjes in vet. Kippemaagjes krijg je ook bij de islamitische slagers. Het enige waar ik hier niet aan kan komen is vuile pens. (Behalve dan  in een bakje van smuldier  ::). Die moet dus zowiezo altijd besteld worden.  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door