Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door margreet
#1062675
Heeft iemand enig idee of cranberry vochtafdrijvend is?
lana vertoonde vorige week verschijnselen van een blaasontsteking en ik heb dus snel cranberry gehaald.
Nu loopt ze buiten niet eerst 20 rondjes voor ze plast maar gaat zodra ze een grasspriet ziet al zitten.
Sterker nog, vanmorgen loosde ze gelijk op de gallerij :(
Het helpt volgens mij dus wel hoor want ik zie met het blote oog geen bloed meer en ze plast in één keer uit,voorlopig goede vooruitzichten denk ik :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1062773
Voor zover ik weet heeft cranberry niet direkt een vochtafdrijvende functie. Enkel verzurend. Ze drinkt uit zichzelf neem ik aan al meer. Ze zal dan automatisch wat nodige moeten, zeker als je weet dat blaasonsteking al zo'n dranggevoel aangeeft.

Zo te lezen gaat het al wel wat beter, maar helemaal weg is het nog niet. Ik zou er ook zeker vit. C en Echnicea extra forte van Bloem erbij geven.
Door margreet
#1062979
Angelique schreef: Voor zover ik weet heeft cranberry niet direkt een vochtafdrijvende functie. Enkel verzurend. Ze drinkt uit zichzelf neem ik aan al meer. Ze zal dan automatisch wat nodige moeten, zeker als je weet dat blaasonsteking al zo'n dranggevoel aangeeft.

Zo te lezen gaat het al wel wat beter, maar helemaal weg is het nog niet. Ik zou er ook zeker vit. C en Echnicea extra forte van Bloem erbij geven.
gelukkig toch nog iemand die een antwoord geeft, dank je.
De vitamine c heb ik vanmiddag gekocht dus alleen de enchinace nog ff halen.
Door bloemetje
#1063142
Dat plassen wat ze doet komt echt puur van de blaasontsteking  :-\. Arm meisje! Wat zal dat vervelend voelen! Ik zou het wel erg goed in de gaten houden hoor. Ik doe het eigenlijk altijd met ab bestrijden met cranberry en vit c als ondersteuning. Vooral als ze er zoveel last van hebben.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door