Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Huskymeisje
#1062391
Op de nwe site van Herby zie ik o.a. ribben en bot van damhert staan. Ik vraag mij af of dat niet veel te hard is net zoals runderbotten. Ribben geef ik al liever niet maar hoe zit het dan met de botten?

Graag jullie ervaringen!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1062403
ik heb vorig seizoen eens damhert ribben gehad, ik heb ze door verkocht aan meer doorgewinterde barfhonden.
Deze vondt ik veels te hard en vooral te scherp. Denk dat botten daarmee zeker te vergelijken zijn.
Maar ja, geen hond is hetzelfde
De lamsribben die ik heb zijn veel zachter.
Door ulla
#1062767
Damhert ribben had ik ook bij mijn laatste bestelling.
Sommige delen breek je zo met je handen door ( de dunne ribjes ) en andere delen zijn behoorlijk hard.

Voor mij is het niet voor herhaling vatbaar.
Door tieneke
#1062984
Bij twijfel een snoeischaar hanteren en de ribben hiermee bewerken...knip je er niet meteen doorheen?Te hard!
Acuut in de kliko gooien!Dit geld voor alle ribben die onder het mom van goed eetbaar verkocht worden...eerst zelf goed testen en dan pas geven  ;)
Door pallas
#1063124
tieneke schreef: Bij twijfel een snoeischaar hanteren en de ribben hiermee bewerken...knip je er niet meteen doorheen?Te hard!
Acuut in de kliko gooien!Dit geld voor alle ribben die onder het mom van goed eetbaar verkocht worden...eerst zelf goed testen en dan pas geven  ;)
Zo doe ik he ook altijd, gaat perfect.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door