Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Beppie1
#1055605
KIJK!!!
Das dus de reklame foto die iemand kan zoeken om anderen te laten zien wat Klasse-voedsel bereikt bij een hond!!!

Wat een genot om naar te kijken :D
Door hetty2
#1059667
Hoi Rianne,
Ik had je al eerder verteld dat ik Harm een knapperd vind, op het schnauzerforum, maar toen had je die foto van vorig jaar er nog niet eens bij! Hij is echt prachtig geworden! Ga je Vamos nu ook helemaal op Duck zetten?? Dan ben ik benieuwd wat voor effect dat heeft!
Door Harmpje
#1060272
[quote="hetty2"]
Hoi Rianne,
Ik had je al eerder verteld dat ik Harm een knapperd vind, op het schnauzerforum, maar toen had je die foto van vorig jaar er nog niet eens bij! Hij is echt prachtig geworden! Ga je Vamos nu ook helemaal op Duck zetten?? Dan ben ik benieuwd wat voor effect dat heeft!
[/quote]

hoi hetty,
dank je wel voor je compliment.
ja, alles staat nu op kvv en gedeeltelijk barf.
de brokken zijn na het asiel gegaan!!
Vamos is wit misschien dat hij stralend wit gaat worden ;D
Door Staftime
#1061546
Dat is echt een wereld van verschil.
Prachtig om te zien!

En wat zal jij trots zijn op jezelf en je hond dat je de overstap hebt gemaakt en dit het resultaat is!!
Door Magic
#1061591
Gaaf he kvv. Ik vind het gesmikkel zo gaaf om te zien, nu aten ze ook graag brokken maar voor kvv word echt de eetbakkies uit gelebberd.

Alleen bij sommige kvv worden de baardjes rood of geel maar zodra de juiste shampoo
heb gevonden zal dat ook wel over zijn. Mocht je een tip hebben laat ff weten!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door