Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lantsoght
#1061253
onze jongste berner is nu al een week regelmatig aan het niezen, soms snurkt hij bij het inademen. Vandaag begon die oudste nu ook de niezen. Ik vraag mij af of zij een verkoudheid hebben? Moet ik daarmee naar de DA of gaat het zou over zoals bij ons? :(
Door lantsoght
#1061302
Kennelhoest kan ik wel uitsluiten want daar hebben ze een inenting voor gekregen de jongste in augustus de oudste in september. Ze zijn ook niet bij andere honden geweest. Ik zou het echt niet weten, het is wel niet vaak meestal bij het naar buiten gaan en soms bij het opstaan.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1061319
[quote="lantsoght"]
Kennelhoest kan ik wel uitsluiten want daar hebben ze een inenting voor gekregen de jongste in augustus de oudste in september. Ze zijn ook niet bij andere honden geweest. Ik zou het echt niet weten, het is wel niet vaak meestal bij het naar buiten gaan en soms bij het opstaan.
[/quote]

Helaas biedt een kennelhoest enting geen garantie voor het niet krijgen van kennelhoest.
Niezen komt door prikkeling van het neusslijmvlies, kan een virusje zijn, ik denk niet dat het kennelhoest is.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1061568
kennelhoest enting wil niet zeggen dat ze geen kennelhoest kunnen krijgen.
Hebben je andere honden er geen last van?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door