Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Celicaatje
#1060738
:)
Laatst gewijzigd door Celicaatje op ma 02 mar 2015, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Rianne145
#1061001
Hoi,

Ik geef regelmatig smuldier vlees compleet. Bevalt prima, maar wel in combi met cb, bibi, ahv, rodi en hele prooidieren. Alleen van cb en bibi geef ik de kattenvariant, van de rest dus voor honden. Zover ik hier heb kunnen lezen is dat geen probleem. Er is al vaker over geschreven (over honden kvv voor de kat) dus er moet vast vanalles over te vinden zijn.

Succes!!!!
Door Too
#1098671
In de 'compleet' zitten granen en volgens mij pens. Granen zouden niet mijn voorkeur hebben maar voor een keer/tijdje kan t vlg mij geen kwaad
Veel katten vinden pens echt niet te eten [de mijne toevallig wel ;)]
De enkelvoudige smuldier [kip ,rund- en pens ] krijgen ze hier ze hier ook wel eens, meestal mogen ze t zelf 'malen'.
Door Nyncke
#1098677
Ook hier regelmatig smuldier op het menu, ik geef eigenlijk alle soorten aan hond en de katten.
Gebruikersavatar
Door koekje
#1098946
ik heb een keer een bakje pens/vleescompleet gekocht (per ongeluk eigenlijk) en kwam er thuis pas achter dat er granen inzitten. toch maar stukjes van gesneden en op een bordje gedaan. otje heeft er met lange tanden van zitten eten, maar sien stond het met een vies en boos gezicht onder te graven. poep hoort niet op een bordje en dan ook nog eens op tafel, dat hoort gewoon in de poepdoos.
Door Anthraciet
#1099008
Ik had ook per ongeluk vorige week een keer de pens/vlees compleet voor de katten gepakt en keek vol verwachting hoe ze zouden reageren.
Het meisje wilde het echt niet, maar de rest heeft er behoorlijk goed van gegeten, dat viel me niet tegen ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door