Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door stephany
#1059247
misschien is het al wel een domme vraag, maar ik kan het verder nergens terug vinden.
Onze hond is het barfen nog niet gewend, wel kvv!
Maar als ik vis geef sardientje of  iets anders in zn geheel hoe zit dat dan met de graad??
Kan een (beginnende barf) hond zich daar niet in verslikken, stikken, of weet ik veel wat?
Ik ga morgen namelijk naar de markt en wil eens kijken wat ik bij de vis boer kan krijgen, maar moet wel zeker weten dat chendo het zonder gevaar op kan eten.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1059256
volgens mij kan ie best op een sardientje knagen hoor, met graat en al!!!
Als je bang ben dat ie het naar achteren klokt dan hak je het sardientje toch in
Ben benieuwd of dat ie het eet!
Door Lizzy
#1059375
Ja hoor, sardientjes kun je gerust heel geven. Als ze maar rauw zijn. De graatjes zijn echt onwijs zacht en makkelijk verteerbaar.
Door stephany
#1059856
dankjewel, en zeker namens chendo! want hij heeft zitten smullen en keek me dan ook aan met 1 groot vraagteken waarom hij er maar 1 kreeg!! Volgende week zalkop proberen die ligt nu in de vriezer, ben benieuwd
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1060378
stephany schreef: dankjewel, en zeker namens chendo! want hij heeft zitten smullen en keek me dan ook aan met 1 groot vraagteken waarom hij er maar 1 kreeg!! Volgende week zalkop proberen die ligt nu in de vriezer, ben benieuwd
als je hond het botwerk nog niet echt gewend is, zou ik eerst eens vaker sardien voeren en haring en makreel, alvorens hem/haar een zalmkop aan te bieden
Gebruikersavatar
Door pike
#1060730
trimsalon schreef: als je hond het botwerk nog niet echt gewend is, zou ik eerst eens vaker sardien voeren en haring en makreel, alvorens hem/haar een zalmkop aan te bieden
Helemaal mee eens, een zalmkop is qua bottenwerk wel even wat anders dan een sardientje!
Door Staftime
#1060753
Zeg dat wel, de eerste keer dat Julia een zalmkop at heeft ze overgegeven volgens mij.
En toen was ze zelfs al aardig wat gewend.
Die zou ik als ik jou was dus nog maar een tijdje in de vriezer laten liggen.
Door stephany
#1060950
oke laat het nog wel even liggen, kan ik zelf ook nog een beetje aan het idee wennen ;D vind het er niet echt fijn uitzien een viskop!
Door Staftime
#1060970
Dat had ik in het begin ook, ik vond het smerig om te zien.
Maar inmiddels ben ik overal wel aan gewend, en zie ik alleen maar een lekker en gezond hapje liggen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door