Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1056928
Wie heeft dit gelezen ,ik word  boos van dit onderzoek:-(
Maar weet niet genoeg te vertellen(heb niet de juiste woorden er voor) om een brief naar de Consumentenbond te sturen
Of ze wel weten wat voor troep er in brok zit
Er staat ook ergens: Laat groente maar zitten,Katten zijn 100% vleeseters,ze hebben geen andere voedingsmiddelen nodig dan vlees(producten)om in conditie te blijven,enz enz
En zo worden de c1000 brokken , vervolgens als betere brokken aanbevolen nog, als Royal Konijn en dergelijke troep
Kvv of Barf komt in het verhaal niet voor,het is alleen een test naar waar je een kat per dag mee in leven kan houden en dat is de c 1000 brok voor 0,11 eurocent >:(
Het is wel een onderzoek natuurlijk naar de kosten van een huisdier,moet wel eerlijk blijven,maar dan nog,arme katten en honden
Is er iemand die de  juiste woorden wel vinden kan en het zou willen schrijven aan de Consumentenbond?
#1057073
de zgn onderzoeken van de consumentendienst;

ze  bekeken een aantal  (niet alle) nutrienten aanwezig in kattevoer,
  gerelateerd aan de afgegeven  AAFCO normen, die indiceren;
dat een kat op termijn ( ?) niet/geen nutricionele tekorten  oploopt, /of niet direct dood gaat  aan deze aangewezen voedingsstoffen.....

'k heb me er even boos over gemaakt, maar ben verbaal niet sterk genoeg om hier m'n energie in te steken...

    'k probeer katzels hier zo goed mogelijk te voeren  :-\
en jah, 'k begrijp je gevoel....
#1057710
Ik heb ook muizen in de vriezer liggen, alleen moet mijn barfpoes ze niet, verder krijgt zij wel volledig vers. De kater is niet van de C1000 brokjes af te krijgen. Jawel ik voer ze ook en hij doet het er beter op dan op alle andere brokjes die ik eerder heb gebruikt. Ik ben opnieuw begonnen hem over te zetten maar vooralsnog gaat hij nog liever dood dan überhaupt aan het vlees te ruiken, laat staan eten.
#1070783
SandraH schreef: Terwijl ze zelf al aangeven dat er niets completer is dan het voeren van een muis, maar wie doet dat nou?
Dus ze weten het wel eigenlijk....de boefjes...
Katten voeren zichzelf muis, daar hebben ze mij niet voor nodig  ;)

En jij dacht dat men niet wist dat brokken slecht waren? Ik hoor vaker dat men het eigenlijk wel weet dat brokken niet gezond zijn, ook de da's  :-\
#1072934
Lil schreef: Katten voeren zichzelf muis, daar hebben ze mij niet voor nodig  ;)

En jij dacht dat men niet wist dat brokken slecht waren? Ik hoor vaker dat men het eigenlijk wel weet dat brokken niet gezond zijn, ook de da's  :-\
Ik hoor ook vaker het een en ander over brok versus verse voeding.....ook van dierenartsen. De meesten gaan er toch vanuit dat alles in een brok zit, hoor. En dat ZIJ het daarom ook niet zullen doen, dat zelf samenstellen van de voeding voor je hond/kat/fret. HUN merk is niet voor niets gekozen om in de praktijk te verkopen. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door