Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lyadeh
#1056538
Help!!!Onze duitse staande reu van 7 jaar heeft om  denk ik  +/- 13.15  (en ik merkte het nu dus 14.15)  een heel volkoren brood gepikt en opgegeten. Het lag op een tot nu toe veilige plaats te ontdooien en ik denk dat het niet meer bevroren was.... :-\ Daarvoor had hij net gegeten (hij  krijgt 4 x per dag  eten  omdat hij anders zo'n honger heeft en hij misselijk wordt van de honger.!!) :'( :'(.Zijn maag zit dus propje vol. Moet ik hem iets geven zodat het brood wat smeuiger wordt en beter door zijn darmen kan glijden ???of kan ik hem alleen maar goed in de gaten houden??
Wie heeft er raad????
Door danielle1980
#1056546
tja ik zou niets doen als t mijn hond was geweest, alleen maaltijd later kleiner maken ;)
onze honden krijgen daar namelijk echt niets van, maar ja die zijn verders gewoon gezond
Door lyadeh
#1056598
Ok bedankt voor jullie reactie!!Hij krijgt zeker geen eten meer!! :)Mss. nog een boterham  :) voor de nacht.Ik denk dat hij geen brood meer kan zien! Maar zonder gekheid ..ik zal zijn laatste maaltijd (23.00) zeker aanpassen.Die van 18.00 sla ik over.
Door lyadeh
#1056765
Edelgrijsje schreef: De Weimaraner van m`n buurvrouw flikt dat vaak :o hij is ook een tientonner geworden :'(, maar ziek is ie er niet van hoor ;)
Gelukkig heeft onze duitse staande geen aanleg om dik te worden!! :)Tot nu toe  heeft hij nergens last van.
Door Laura2004
#1057712
De hond van mijn moeder (die 17 kilootjes weegt) heeft in één dag een keer een hele paastol, 4 ongebakken afbakcroissantjes, een heel suikerbrood en een flink restje kebab opgegeten en ze is inmiddels bijna 11 jaar...

Dus als je hond geen graanallergie heeft zou ik me hier niet druk om maken ;)

Wij hebben niets gedaan, ze heeft alleen niets te eten gekregen, dat vond ze zelf trouwens niet fijn...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door