Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Edelgrijsje
#1055680
Gisterenavond laat reed ik naar huis over een hele stille weg en zag een dode haas liggen op de weg.  :(
Ben omgedraaid en zag dat hij nog helemaal intakt was en nog warm. :)  Zo, die is voor mij dacht ik, heb hem in de auto gelegd en mee naar huis genomen.
Nu ligt ( zij ) in stukken in de vriezer voor m`n hondjes, bij de Lidl kost het 9 euro per kilo  :D
Ik geloof dat je het beter  ongeveer 10 dagen in de vriezer kan laten i.v.m. eventuele parasieten ?
Laatst gewijzigd door Edelgrijsje op ma 29 sep 2008, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door boedha
#1055795
hier zit ik nou ook op te wachten rij elke dag de de polder vught heel vroeg in de ochtend al bijna een jaar lang
helaas nog niks gezien  :-\ :(  en inderdaad zou ik het een tijdje in de vriezer laten 


groetjes marianne
Door crutz
#1055820
had het hier vorige week op de hondenclub, lag een konijn voor de deur, hardstikke dood
in de kofferbak en ff een dag of 10 in de vriezer
Gebruikersavatar
Door pike
#1056468
Huskymeisje schreef: ik denk dat ik het zou laten liggen. Gewoon gevoel.  :-[u
Als het konijntje door een ander dier wordt opgegeten heeft het tenminste niet helemaal voor niets geleefd.
Als er nog tig andere auto's overheen rijden, dat is ook bepaald niet leuk.
Door Edelgrijsje
#1056684
pike schreef: Als het konijntje door een ander dier wordt opgegeten heeft het tenminste niet helemaal voor niets geleefd.
Als er nog tig andere auto's overheen rijden, dat is ook bepaald niet leuk.
Ja, dat vind ik zelf ook altijd zooo smerig, dat je het niet meer kunt ontwijken en dan over zo`n lijkje rijdt :P Dan kan niks er meer wat mee
het is daarom een perfecte barfmaaltijd geweest voor Storm, die krijgt vanavond alleen nog wat groentemix  ;)
Door flin
#1057065
heerlijke maaltijd hoor,
en miss slim om toch rap de darmen eruit te halen....;
daar kunnen nare bacteriën inzitten, die zich snel vermeerderen;
daar zit je niet op te wachten....

  maar als 't allemaal snel op is heppie daar geen last van...... ;)
Door Edelgrijsje
#1057257
Ik had het goed ingeschat gelukkig, hij was net aangereden en de darmen lagen volgens mij op straat zo ik kon zien, Storm heeft nergens last van gehad, hij had vanmorgen keurige poepjes ;)

De haas ligt wel in de vriezer hoor en daar zal ik de darmen wel uithalen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door