Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
#1055909
Nooit iets van gemerkt.
Waar zouden die dan vandaan moeten komen? De beesten waarvan de barf alhier afkomstig is waren goedgekeurd voor menselijke consumptie, en ik hoor mensen ook niet tobben over of ze misschien wormen krijgen van hun biefstuk of hun filet americain.
Door crutz
#1056269
een enkele keer zie ik bij de eerste keer ontwormen een paar wormen, maar een tijd terug bij kennissen die brok voerde de ontlasting na het ontwormen gezien en dat was echt VEEL erger
weet wel dat ik bij het eerste nest waar ik nog voorzichtig  met kvv bezig was wat meer wormen terug zag dan nu op NRV (zie nu van de 8 puppen hooguit 2 drolletjes met enkele wormpjes en dan alleen de eerste keer met ontwormen, ontworm ook maar 2x in het nest...
Door evenstar
#1056327
mijn ervaring is dat er minder wormen zijn op vers. Ontworm een nest ook nog maar 2x en heb de laatste keer geen worm gezien.
De volwassen honden ontworm ik ook nog maar 1x per jaar voor de zekerheid of ik moet wormen zien dan krijgen ze gewoon een kuur
Door K@rin
#1057687
misschien ligt het aan het wormmiddel, da je gebruikt .........
Met Flubenol zag ik ook nooit iets, maar bij sommige wormmidelen "lossen"de wormen op en zie je er niets van terug.
De laatste keren heb ik Banminth gebruikt en die "verlammen" de wormen en die zie je er dan wel uit komen ....
Vind ik overigens wel prettig, want dan weet je teminste of er wel of geen wormen in zaten ......
Door crutz
#1057727
K@rin schreef: misschien ligt het aan het wormmiddel, da je gebruikt .........
Met Flubenol zag ik ook nooit iets, maar bij sommige wormmidelen "lossen"de wormen op en zie je er niets van terug.
De laatste keren heb ik Banminth gebruikt en die "verlammen" de wormen en die zie je er dan wel uit komen ....
Vind ik overigens wel prettig, want dan weet je teminste of er wel of geen wormen in zaten ......
idd, dat doet de drontal puppy ook....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door