Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#1055954
Snap er niets van. Had Geitenrib van het IC, maar ze, grote beer, kleine beer krijgen het dus niet weg. Grote beer gaf na een half uur proberen op. Kleine beer had al het vlees eraf maar de botjes lagen nog los. Die heb ik geruild voor een kippevleugel. Ligt dit aan mijn honden of is geitenrib niet geschikt? Ik kan in de rib wel met een mes een sneetje maken, krijg het niet door. Ik heb van het portie dat ik voor vandaag had liggen het vlees eraf gehaald en het bot maar weggedaan.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1056032
Hier loopt 1 klein Barfmonstertje die gewoon de ingebouwde technieken mist om een geitenrib op een fatsoenlijke manier weg te werken. Als de rest van de fam. al ligt uit te buiken zit zij nog steeds een beetje sneu aan dat ding te plukken.  Dit zijn altijd echt zachte ribbetjes, dus daar ligt het bij haar niet aan. :-\
Misschien is die van jou ook wel zo'n knoeierd, dat kan nog wel een eind goedkomen, als woef daar zin in heeft.
Door Nynke
#1056034
die van mij krijgen de geitenribben van het IC wel weg, nu moet ik zeggen dat ik ze per 2, maximaal 3 ribben aan elkaar geef omdat het anders een te grote maaltijd voor ze is  ::) ::)  Ze kauwen er heel netjes op.
Door tt-tjes
#1056041
De laatste bestelling geitenribben die ik had van het IC waren ook heel hard. Die van mij krijgen ze ook niet weg.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door