Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Beppie1
#1055600
En ik denk dat ik dan voor die worsten zou gaan. Tuurlijk is 100 gr beter in te schatten dan 500 gr
Maar gemiddeld(als je geen chihuahua hebt) ben je in 1-2 dgn door 500 gr heen als je een kleinere hond hebt

En die worsten zijn 10 kilo voor €29,05 vlees of pens compleet.
Al kan je dan ook voor andere kvv's gaan!

Ken het merk zelf verder niet
Door evenstar
#1057213
Dit is het huismerk van v/d Meer R'dam een groothandel voor dierenspecialzaken en aanverwanten.
De honden hier vinden het heerlijk maar ik koop het alleen als het bij v/d Meer in de aanbieding is.
Het vlees ziet er goed uit wel grover dan CB
Door Boefies
#1057521
[quote="evenstar"]
Dit is het huismerk van v/d Meer R'dam een groothandel voor dierenspecialzaken en aanverwanten.
De honden hier vinden het heerlijk maar ik koop het alleen als het bij v/d Meer in de aanbieding is.
Het vlees ziet er goed uit wel grover dan CB
[/quote]

Is het dan wel te vertrouwen? Ik bedoel het is geen bekend merk. Die slager kan ermee doen wat hij wil....
Door evenstar
#1057649
Het is net zo te vertrouwen al CB, Kivo of een ander kvv's
Ze gebruiken alleen een calcium suplement ivp bot
We hebben het hier op het forum al wel eens over dit kvv gehad begin dit jaar  maar ik kan het op dit moment niet terug vinden 
Laatst gewijzigd door evenstar op wo 01 okt 2008, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door