Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Harmpje
#1054552
Ik ben toch begonnen met Barfen met Pepyn(http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 499.0.html).
En het gaat eigenlijk heel goed!!
Hij is ruim 2 kg aangekomen en zit nu op een gezond gewicht, ribbetjes kun je goed nog voelen maar steken niet meer zo uit.

Hij eet vuile pens, spiervlees,konijn, vleesbotten, runderhart, smuldier heel soma, vlees wat ik bij de keurslager haal en zelfs groentemix eet hij!!!

Alleen hij blijft vervelend want vaak haal hij toch zijn neus nog op. Alleen voor runderhart en vuile pens niet dat eet hij als een gek hij schooid er zelfs voor , maar dat lijkt mij ook niet gezond elke dag vuile pens en hart??

owjaah en zijn ontlasting is zo goed, daar kan menig hondeneigenaar die brokken voert jaloers op zijn :P
Laatst gewijzigd door Harmpje op vr 26 sep 2008, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nynke
#1054652
ik zou inderdaad niet elke dag vuile pens voeren, maximaal 1-2 maaltijden per week. Voor de rest zie je andere topic: Wil je niet, jammer dan !!  Morgen een nieuwe kans. Die kieskeurigheid moet er echt af !!

Geef je beginnersbotten ??

Barfplaats wordt gesponsord door