Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Inge2104
#1054128
Zo, ik heb maar eens wat knopen doorgehakt!
vanavond krijgt Luna d'r eerste vis maaltijd... Deze bestaat uit sardientjes...
Vanmorgen op de markt een kilo gehaald en ook een zalmkop, die krijgt ze volgende week!
Ik vind 't best spannend, vooral die zalm kop, daarom wacht ik daar nog een weekje mee.
Sardientjes kreeg ze al wel eens, gewoon 2 of zo voor de lekker maar nooit een hele maaltijd!
Ben benieuwd of ik vannacht k*ts sta op te ruimen...

Gr Inge!
Door brie
#1054130
Suc6!!!!
Ik was laatst ook iets te enthousiast met de sardientjes..ik kon de dag erna vaak met de honden naar buiten (en flink opruimen in huis) want het kwam er zowel aan de voor en achterkant tegelijkertijd uit  :-X
Nu heb ik mn lesje geleerd en geef ik nooit meer een grote portie vis in ene keer. Ik meng het vaak met wat anders..
Door Inge2104
#1054135
Bedankt! :o
't is inmiddels op!
Ik hoop dat haar reactie meevalt maar we zullen zien, al doende leert men zal ik maar zeggen en wie weet was dit eens en nooit weer!

Ze vond 't in ieder geval heerlijk!  :)

Gr Inge!
Door Lizzy
#1054152
Meestal als ze het lekker vinden: blijft het erin. Als ze staan te miemelen met de vissies: dikke kans dat ze het eruit braken. Zalmkop ging hier altijd goed. Een bak sardientjes: daar kreeg Brutus op een gegeven moment diarree van. Ze krijgen nu 2 a 3 keer per week 1 rauwe sardien of haring of klein makreeltje. Dat gaat ook goed.
Door Inge2104
#1054449
Nou, alles is erin gebleven gisteravond en vannacht!  ;D
Vanmorgen was d'r ontlasting prima dus ik denk dat ze 't goed verdraagt!
Fijn, dan krijgt ze lekker 1x per week vis...
Zo gaan we langzaam uitbreiden naar wie weet ooit volledig Barf!
Moet ik wel manlief nog zover zien te krijgen...  :-\ Die vind 't nog maar helemaal niks!  :-[

Groetjes Inge!
Door Red_Hunter
#1054463
Hier gaat het ook goed een vismaaltijd in 1x.
Alleen de pup had toch een dunne ontlasting de volgende avond, maar niet extra gepoept ofzo.

Groetjes Trudie
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door