Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nyncke
#1053293
Was erg trots, ging mijn eerste gescoorde haringkoppen halen bij de visboer. Dat was op zich wel mooi want schoongemaakte haring kregen ze soms al eens.
De visboer vroeg me waar ik ze voor nodig had. Waarop ik vertelde dat ik ze aan mijn katten en hond ging voeren.

Katten is geen probleem maar bij de hond moest ik uitkijken met de graatjes.
Is dat zo en zo ja, hoe kan ik ze dan wel voeren?

( Doortje heeft al 2 kopjes soldaat gemaakt, Binkie was te druk met slapen en bij Cadiz heb ik het vlezige stukjes door de brokjes gedaan...ging erin als koek! )
Laatst gewijzigd door Nyncke op wo 24 sep 2008, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door pike
#1053361
Zolang de vis rauw is kunnen de graatjes geen kwaad net zo min als de botten van zoogdieren.
Kijk maar eens rond hier op bp, er worden door de honden hier o.a. hele sardientjes gegeten en zalmkoppen en zalmgraat  ;)
Door bea
#1053364
Ja dat zegt de visboer hier ook altijd. Gewoon ja knikken en meenemen, dat werkt het beste. ;)
Laatst kocht ik drie zalmkoppen, vraagt een mw naast mij wat ik daar mee deed.
Dus ik zeg die geef ik aan de honden, Oh zei die mw die zuigen ze dan leeg zeker.
Ik heb alleen maar geknikt, kon ook niet anders moest zo lachen.
Ik zie mijn drie herders al aan zo`n zalmkop zuigen ;D ;D ;D
Door Nyncke
#1053510
Haha dus die gaan we straks eens lekker aan Cadiz voeren. ;D

Toen Binkie wakker was heb ik hem ook wat voorgeschoteld maar hij knabbelde alleen maar de lekkere vlezige randjes ervanaf. Komt wel!
Door Huskymeisje
#1053627
bea schreef: Ja dat zegt de visboer hier ook altijd. Gewoon ja knikken en meenemen, dat werkt het beste. ;)
Laatst kocht ik drie zalmkoppen, vraagt een mw naast mij wat ik daar mee deed.
Dus ik zeg die geef ik aan de honden, Oh zei die mw die zuigen ze dan leeg zeker.
Ik heb alleen maar geknikt, kon ook niet anders moest zo lachen.
Ik zie mijn drie herders al aan zo`n zalmkop zuigen ;D ;D ;D
hahahahahahahahaha. Ja ik zie het ook al helemaal voor me.  :D

Ik heb een keer een visboer helemaal verbijsterd gehad. Hij had kabeljauw liggen wat ik mee mocht nemen. Natuurlijk vroeg ook hij wat ik er mee ging doen. Toen hij hoorde dat ik ze aan de honden ging geven en ook nog rauw was hij echt sprakeloos. Hoe ik dat wel niet kon doen.  :o
Door Nyncke
#1053667
Mjammie mjammie vandaag had ik een smakkende hond mjammie...even alle hoekjes van de voerbak een extra schoonmaakbeurt geven....wacht maar vrouwtje, ik lik hem nog een keertje schoon want mjammmm
Door sandrra
#1053714
bea schreef: Ja dat zegt de visboer hier ook altijd. Gewoon ja knikken en meenemen, dat werkt het beste. ;)
Laatst kocht ik drie zalmkoppen, vraagt een mw naast mij wat ik daar mee deed.
Dus ik zeg die geef ik aan de honden, Oh zei die mw die zuigen ze dan leeg zeker.
Ik heb alleen maar geknikt, kon ook niet anders moest zo lachen.
Ik zie mijn drie herders al aan zo`n zalmkop zuigen ;D ;D ;D
;D ;D ;D ik zie t helemaal voor me.

Visboer hier vroeg of ik er soep van ging maken :D. Nee is voor de honden en die eten t zo op.  Vond ie wel interressant.
Door coby.p
#1053829
geweldig, nyncke
er zijn best aardig wat honden, die geen vis lusten,
dus dit heb je alvast mee
leuk he? als je ze ziet genieten van zo,n maaltijd
hoe was daarna zijn ontlasting, ook goed?

coby
Door Nyncke
#1053840
Zijn ontlasting heb ik niet kunnen zien...hij heeft in het bos gepoept...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door