Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Elles0512
#1052469
Hoi

Mijn hond en katten hebben van de week zalmstaart op, maar kan ik dit zien als bot?
Mijn hond hoefde nl niet hard te bijten maar mijn katten waren wel lekker aan het kluiven.
Misschien voor de kat wel zien als bot en voor een hond niet?

Gr Elles
Laatst gewijzigd door Elles0512 op do 13 nov 2008, 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door pike
#1052526
Moeilijk te zeggen zo. Was het alleen staartvin, of was het het achterste stuk van de graat? In dat laatste geval zou ik het tot vleesbot rekenen. Voor zowel hond als kat. Katten hebben vergeleken bij een hond toch maar een heel klein bekje? Dus is het niet zo vreemd dat er ze veel meer werk hebben dan een hond. ;)
Door Elles0512
#1052533
pike schreef: Moeilijk te zeggen zo. Was het alleen staartvin, of was het het achterste stuk van de graat? In dat laatste geval zou ik het tot vleesbot rekenen. Voor zowel hond als kat. Katten hebben vergeleken bij een hond toch maar een heel klein bekje? Dus is het niet zo vreemd dat er ze veel meer werk hebben dan een hond. ;)
Dat is waar maar het ligt eraan hoe groot/klein de hond is ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#1052648
Elles0512 schreef: Dat is waar maar het ligt eraan hoe groot/klein de hond is ;)
Ja klopt natuurlijk, en/of hoe groot/klein de poes, maar Armagnac bijv. heeft een klein hoofdje, maar zijn bek (tanden) is toch nog vele malen groter dan die van de (vroegere) buurpoes.
Elles0512 schreef: Het was trouwens een bijna hele vis, met staart maar zonder kop
Dan heb je dus de complete graat, dat zou ik toch als vleesbot rekenen. En dan ga ik ervan uit dat het meeste vlees eraf was.
Door Elles0512
#1052972
pike schreef: Ja klopt natuurlijk, en/of hoe groot/klein de poes, maar Armagnac bijv. heeft een klein hoofdje, maar zijn bek (tanden) is toch nog vele malen groter dan die van de (vroegere) buurpoes.

Dan heb je dus de complete graat, dat zou ik toch als vleesbot rekenen. En dan ga ik ervan uit dat het meeste vlees eraf was.
Oke, maar een chi niet haha.
Gebruikersavatar
Door pike
#1053086
Elles0512 schreef: Oke, maar een chi niet haha.
Geen idee, ik heb nog nooit live een chi-bekje gezien  ::) wel kattebekje, was errug klein  :D
Sommige grote honderassen hebben trouwens ook kleine tandjes ..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door