Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Alies
#1051365
Hallo Allemaal!

Ik heb mijn vader zover gekregen dat hij nog wel KVV wil voeren ipv brokken!!! Maar hij wil geen carnibest geven omdat dat daar bloed etc uitloopt enzo. Naja Energique wil hij wel geven! Is carnibest nou echt zoveel beter dan energique of maakt het niet zo heel veel uit?

Groetjes Alies
Door Suzanne
#1051387
[quote="Alies"]
Hallo Allemaal!

Ik heb mijn vader zover gekregen dat hij nog wel KVV wil voeren ipv brokken!!! Maar hij wil geen carnibest geven omdat dat daar bloed etc uitloopt enzo. Naja Energique wil hij wel geven! Is carnibest nou echt zoveel beter dan energique of maakt het niet zo heel veel uit?

Groetjes Alies
[/quote]

Hm... lastige vraag ;-)
Ik stel dat elke kvv beter is dan willekeurig welke brok. Dus, als de hond nu een brok krijgt en hij mag over op Energique, dan is dat een vooruitgang. Energique is zeker geen slecht voer! Evt kun je ook overwegen Duck en/of Rodi (van die twee merken opletten dat je een complete versie geeft). Beide zijn ook 'hamburgerachtig' en daar loopt dus geen bloed uit (als dat het kriterium voor je vader moet zijn).

Overigens; ik heb geen onderzoeken gedaan naar de diverse soort kvv en al hememaal niet in vergelijking met brok, dus ik heb geen cijfers om dit te onderbouwen!

Suzanne
Door Nynke
#1051525
Het is al een goeie stap vooruit !!!  Kan je vader niet tegen bloed misschien ? 

Ik ben zelf altijd positief over Carnibest geweest, maar nu stel ik zelf samen. Ik vind Energique niet op vlees lijken; zo grijzig samengeperst  :-\  maar kwalitatief zal het best goed zijn. 
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1051654
[quote="Alies"]
Hallo Allemaal!

Ik heb mijn vader zover gekregen dat hij nog wel KVV wil voeren ipv brokken!!! Maar hij wil geen carnibest geven omdat dat daar bloed etc uitloopt enzo. Naja Energique wil hij wel geven! Is carnibest nou echt zoveel beter dan energique of maakt het niet zo heel veel uit?

Groetjes Alies
[/quote]

Voor het oog vinden mensen Cb er beter uitzien, maar kwalitatief bijt het elkaar echt niet, dus als je vader wel Energique wil voeren, niet over zeuren, gewoon doen!

Wat eruit loopt is overigens niet echt bloed, maar meer metaboolvocht...vleesnat, dus ongeveer hetzelfde wat uit zijn biefstukje komt rollen als hij er met een vorkje inprikt.
Door Alies
#1051930
Ja haha ik heb ook al gezegd dat het geen bloed is maar hij vindt energique gewoon een stuk smakelijker. En Tara smult er net zoveel van en ik moet zeggen dat ze ineens veel meer energie heeft! Gisteren gingen we wandelen in het bos en ze was niet moe te krijgen! Zo heb ik haar nog nooit meegemaakt! Ik had namelijk 's morgens ook al een uur met haar gewandeld en we gingen dus aan het eind van de middag nog naar het bos.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1051935
[quote="Alies"]
Ja haha ik heb ook al gezegd dat het geen bloed is maar hij vindt energique gewoon een stuk smakelijker. En Tara smult er net zoveel van en ik moet zeggen dat ze ineens veel meer energie heeft! Gisteren gingen we wandelen in het bos en ze was niet moe te krijgen! Zo heb ik haar nog nooit meegemaakt! Ik had namelijk 's morgens ook al een uur met haar gewandeld en we gingen dus aan het eind van de middag nog naar het bos.
[/quote]


:-X :-X ;D ;D

Maar in deze is de hond blij en de baas blij, nou prima toch.
Door *wendy*
#1051940
Ik heb beiden gevoerd en beiden zijn goed bevallen.
CB vind ik er iets "echter" uitzien.
Energique heeft het voordeel dat het burgertjes zijn.

Maar als de hond en je vader beiden gelukkig zijn met Energique....geweldig toch  :D ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door