Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1051329
Hoi,

Mijn pupsel van 17 weken krijgt nu Rodi en AHV. Graag wil ik haar al meer afwisseling geven, maar ben bang dat Haaksbarf nog te grof voor haar is. Of zou ze dit wel al kunnen eten?

Wie heeft er ervaring? Alvast bedank!

Groetjes
#1051369
[quote="RupsenStorm"]
ik heb Storm vanaf dag 1 dat hij bij ons woonde laten barfen dus KVV kunnen ze echt wel eten. Veel succces!
[/quote]

Ik wou net zeggen. Mijn pup is op 4 weken op barf afgespeend en kreeg al hele kippennekken. Bij 8 weken at ze gewoon met mijn volwassen honden mee. En dat houdt in : vleesbotten (in het begin vooral van kleine dieren zoals kip en parelhoen en kwartel en konijn), grotere lappen vlees en orgaanvlees, etc.
#1051415
Okey! Ik was bang dat het bot in de Geit en de Paard versie misshien iets te hard was voor haar.
De andere versies zoals Kip en Eend e.d wil ik liever niet geven omdat mijn andere hond daar allergies voor is.

Bedankt voor de reacties, morgen krijgt ze lekker Geit!
#1051422
[quote="evenstar"]
Ik weet niet wat voor ras jullie pup is maar onze Engelse bulldog puppen eten al vanaf 7 weken de gewone CB en Bibi. Nu zijn ze 15 weken en eten al een week of 3 kippen en eendennekken kluiven ze op kippen poot of vleugel en konijnen poot/ karkas.
[/quote]

Het is een Basset Fauve de Bretagne. Alleen gevogelte krijgt ze niet, ivm de allergie van mijn andere hond. Die is reageert hier heftig op... :(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door