Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Esther en Reza
#1050618
Hallo allemaal,

Reza gaat slecht eten.
Ze is a.s. zondag 24 weken. Ze heeft altijd de carnibest goed gegeten.
Ineens wil ze niet meer tot weinig eten. In de ochtend/middag al helemaal niet, in de avond een klein beetje.
Ze is klaar met wisselen, alle tanden en kiezen zijn goed doorgekomen( nog niet helamaal volgroeid maar het gebit ziet er goed uit)
Wat wel opvallend is dat ze meer slaapt.
Pens vind ze lekker, ik heb haar gisteren Duck gegeven en dat heeft ze opgegeten. Vanmorgen carnibest met een plak pens erdoorheen. ze neemt een paar happen en houdt het voor gezien.
Ik maak me wel zorgen omdat ze niet de hoeveelheid voeding binnen krijgt die ze nodig heeft, zie haar ook afvallen.
Komt dit probleem bij iemand van jullie bekend voor of hebben jullie tips voor mij en Reza

Alvast bedankt,
Esther en Reza
Door Nynke
#1050783
kan het een voorbode van de eerste loopsheid zijn ??  Ik heb zelf alleen reuen en weet niet op welke leeftijd dat begint :-X :-\
Door Lizzy
#1050796
Sommige honden zijn er vroeg bij ja. Maar op zich is dat inderdaad wel erg jong. Ben je bij de DA geweest?
Door Esther en Reza
#1050803
Nee ik vind dit nog geen rede om naar de dierenarts te gaan. Ik heb nog wat brokken staan en die eet mw dus wel, Grrrrrrr
Door Esther en Reza
#1050818
Ik heb het gelezen, ik denk ook wel dat ze Picky is geworden, maar ik kan haar toch niet te veel laten afvallen, het is een pup in de groei. Ze is nu 1 kilo afgevalen, is niet veel maar ja als ze zo doorgaat.??
Door Lizzy
#1050824
[quote="Esther en Reza"]
Ik heb het gelezen, ik denk ook wel dat ze Picky is geworden, maar ik kan haar toch niet te veel laten afvallen, het is een pup in de groei. Ze is nu 1 kilo afgevalen, is niet veel maar ja als ze zo doorgaat.??
[/quote]

Ja, dus voordat ze zo doorgaat nu de teugels even heel rap aantrekken. Je kunt natuurlijk ook een ander merk KVV geven (wie weet vindt ze Bibi of Smuldier ofzo wel lekker) of zelf gaan samenstellen. Misschien dat ze dat lekkerder vindt?
Door Esther en Reza
#1050826
Ik weet nog te weinig van barfen om dat nu te gaan doen. Ik ga inderdaad nog wat andere merken vers proberen.
Thanks :)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1050838
geef je nog 3x per dag eten?
toen vince begon met miepen heb ik gelijk1 maaltijd geschrapt.
Na een paar mn, maaltijd nr 2.
Door Esther en Reza
#1050845
Ja lekker bekkie he !!
ze woog afgelopen zondag 14.4 kilo en ik heb haar vandaag gewogen en ze weegt nu 13.6 kilo
Jou honden hebben ook lekkere bekkies zeg!!! Mooi
Door Jojo
#1052927
Hmm... afvallen, slecht eten en veel slapen?! Ik geloof toch dat ik in dat geval eerst even bij de da langs zou wippen, 'just to be sure'  ???
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door