Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Elles0512
#1050451
Hoi,

Het kippendijen vlees vind ik behoorlijk prijzig, ik betaal 5 euro per kg.
Waarom is dit deze prijs volgens jullie? Zoveel bijzonders is het toch niet? ???
En zijn alternateiven wat ik eventueel kan geven van spiervlees ( met name voor katten want die vinden dijenvlees heerlijk).

Bedankt groetjes Elles
Gebruikersavatar
Door nova
#1050456
HELE bouten kopen
Ik let hier op de aanbieding bij naanhof of zo, dan kosten ze 1,50 per kg(bouten)
Door bloemetje
#1050573
Dat klopt wel zo'n beetje qua prijs ja. Dijenvlees is erg lekker voor jezelf, beetje luxe eigenlijk! Maar ik zou voor je hond eventueel restvlees of karkassen nemen.
Gebruikersavatar
Door pike
#1050666
bloemetje schreef: Dat klopt wel zo'n beetje qua prijs ja. Dijenvlees is erg lekker voor jezelf, beetje luxe eigenlijk! Maar ik zou voor je hond eventueel restvlees of karkassen nemen.
Voor mij is het niet meer dan een halve kippepoot, niks luxe aan  ???
Ik vind het nogal duur die vijf Euro. Zelfs in het duurdere Denemarken betaalde ik dat niet voor de dijtjes; 20 kronen per kilo oftewel € 2,85, en in de aanbieding € 2,38. En dat vond ik al vet betaald!
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1050685
Ik geef ze ook wel eens een kippenpoot,zijn ze te groot dan hakken we ze door en hebben we drumsticks en kipkarbonade,ik betaal 15 euro voor 10 kilo.

Maar wij eten er ook van :)
Door Juul
#1050843
Is dat vlees zonder bot? Dan zal het wel zo duur zijn omdat het nogal arbeids intensief is om het van het bot af te plukken?
Door Elles0512
#1051055
jalukrifa schreef: Is dat vlees zonder bot? Dan zal het wel zo duur zijn omdat het nogal arbeids intensief is om het van het bot af te plukken?
Ja het is idd alleen vlees.

Gr Elles
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1051078
Dan kan je toch net zo goed kip filet kopen?

Is ook niet goedkoop maar daar hoef je verder niks voor te doen.

De katten hier krijgen kipgehakt dat vinden ze heerlijk en dat is 3 kilo voor 10 euro.

Herby heeft tegenwoordig ook kippenvlees fijn gemalen en dat kost 2 euro per kilo.

Je kan ook haas/hert/ree /paard/rund  spiervlees geven,is ook goedkoper dan kip.
Door bloemetje
#1052223
pike schreef: Voor mij is het niet meer dan een halve kippepoot, niks luxe aan  ???
Ik vind het nogal duur die vijf Euro. Zelfs in het duurdere Denemarken betaalde ik dat niet voor de dijtjes; 20 kronen per kilo oftewel € 2,85, en in de aanbieding € 2,38. En dat vond ik al vet betaald!
Het feit dat die poot eruit moet is idd wat het duur maakt  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door