Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door JuRi
#1049922
Wie weet waar ik het beste glucosamine voor de kat kan kopen / bestellen (evt. online)? Kom zo veel sites en info tegen. Weet niet welke het beste / goedkoopste is! Ga het geven voor herstel van de blaaswand i.v.m. langdurige blaasgruis en blaasontstekingsproblemen. Ga het niet bij m'n DA vragen (vanwege de prijs en het 'alternatieve' karakter van het middel, dat snappen ze toch niet...).

Alvast bedankt!
Door Mevroi Kruim
#1050038
Ik had die van het Kruidvat, voor mezelf, maar kwam er achter dat het weliswaar goedkoop is maar het gehalte ook erg laag zodat je er uiteindelijk toch heel veel van moet slikken  :P
Die van Solgar is iig goed maar duur, verder weet ik het eigenlijk niet. Bij de Paardendrogist kun je grotere hoeveelheden kopen, is iha voordeliger, en die voor paarden kunnen honden en katten ook prima eten. Ik zou sowieso naar de gehaltes aan werkzame stoffen kijken, dus niet alleen glucosamine maar ook chondroitine en evt. MSM.
Door Borke
#1052901
Met katten moet je zeker ook rekening houden met de smaak, het zijn vooral capsules met poeder en dat poeder moet je dan over het eten strooien en je weet hoe katten dan reageren als de smaak hen niet aanstaat....
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door