Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#973593
- ter shop
http://www.ter.nl/webwinkel/index.php

- terrarium enzo (duur!)
http://www.terrariumenzo.nl

Niet online shops (stuk duurder dan online shops)
-Haarlem:
De discus in de jacobijnestraat,
P.J. Hoeben in de cronjéstraat

-Amsterdam: Animal attraction in de Burgemeester Fockstraat 53
Laatst gewijzigd door Superrupsje op di 27 mei 2008, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
#974190
Hallo,
Ik ben Mart en de eigenaar van terrariumenzo.nl het is leuk te lezen en te zien dat jullie ons in dit forum ook hebben gevonden alleen vind ik het jammer dat jullie in deze lijsten fouten maken namelijk kiezebrink is een groothandel en kreca ook zij leveren nouwelijks aan particulieren of hanteren andere prijzen of toeslagen voor particulieren en wat de kuikens op onze site betreft die zijn ook duur in vergelijk met de prijzen die jullie gisteren noemden maar wij leveren 1e klas kuikens van gecertificeerde bedrijven en geen b keuze die massaal uit de bio industrie worden gedumpt voor 50 cent de kilo en dat was volgens mij waar het bij barf om draait je dieren op een eerlijke natuurlijke manier voeden overigens is onze doelgroep de reptielen wereld maar vind het wel leuk in ieder geval dat jullie ons ook hebben gevonden.

Met vriendelijke groet, Mart
#974243
Kiezebrink levert ook aan particulieren, zij het wel met een (bij mijn weten erg hoog) minimum bestelbedrag.
Kuikens zonder ekokeurmerk (skal) zijn kuikens zonder ekokeurmerk, en daarmee hoogstwss allemaal afkomstig uit de bio-industrie.
#1004783
Er zit een bedrijf net buiten Emmen in voederdieren (in Schoonoord), hij heeft muizen in alle maten levend en uit de vriezer.

www.voederdierendam.nl

Ik heb wat mailcontact met hem gehad, als hij muizen voor volwassen verkoopt zijn ze tussen de 2 en 4 maand (echt volwassen dus) de muizen wegen ongeveer 35 tot 45 gram.

Evt. in de toekomst ook ratten.
Laatst gewijzigd door Rianne145 op zo 13 jul 2008, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
#1102232
't Zal wel aan mij als nieuweling liggen... maar ik zou toch geen hamstertjes, ratjes, cavia's etc. kunnen voeren... ik heb de diverse links bekeken... ook die van gelukkig dier... en dan zie ik de foto's van dode hamstertjes enzo... en denk aan mijn Bolletje (Russische Dwerghamster) boven en Turbo en Diesel (Mongoolse Gerbils) hier beneden... en ik moet er niet aan denken :-[

Mijn katten denken daar natuurlijk anders over, dat wel... maar voor mij zou zo voeren een ENORME stap zijn!
Eerst maar de hondjes en dan eens kijken naar KKV voor de kattenkinders... en misschien ooit?!
Laten we zeggen dat ik daar nog lang niet aan toe ben! ;)

(ik heb behalve de 5 katten ook 2 honden, 2 gerbils, een hamster, een dwergpapegaai en 24 konijnen (grotendeels uit asiel/opvang), mijn dierenliefde gaat dus ver en betreft veel verschillende dieren... ik heb ook ratten gehad als huisdier, erg intelligente en leuke dieren, en andere knagers. Vandaar mijn weerstand.)
Door Nyncke
#1109983
Tetra
Kromstraat 5a
Oss

verkoop vanalles muizen, hamsters, ratten ed wat voor slangen enzo is.

Ben er laatst geweest en moest er voor 2 vrij kleine muizen 3 euro neerleggen, vond het werkelijk te belachelijk zo duur.
Laatst gewijzigd door Nyncke op vr 01 mei 2009, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door