Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Huskymeisje
#1047562
Ik kwam zonet op de site van mijn vaste leverancier van HB. Staat daar met grote koeienletters boven dat per 15 september de prijzen van HB omhoog gaan  :(> Er stond niet bij hoeveel en heb haar dus een mailtje gestuurd.

Ik heb ook even op andere sites gekeken waar HB verkocht wordt en daar was het flink duurder dan ik gewend ben. Hoop toch niet dat het echt zo duur gaat worden.  >:(
Door YaYa
#1047567
Ik had ook gehoord dat de prijzen van HB fors omhoog zouden gaan. En het was al behoorlijk duur :-\ Geen idee wat de nieuwe prijzen zijn maar dat gaat in ieder geval buiten mijn budget vallen.
Gebruikersavatar
Door koekje
#1047810
vinden die van jullie HB echt zo lekker dan? Hier eten ze het met lange tanden. CB en bibi en vooral eigengemalen prak vinden ze veel lekkerder.
Door Huskymeisje
#1047816
ja, ze vindt het heerlijk. Ik heb ook wel eens Prins gehad maar dat zag er uit als karton. HB ziet er beter uit. Helemaal nadat Shaweca het heeft overgenomen. Het voordeel van hb vind ik ook de verschillende soorten.
Door Hilde__
#1047824
Hier vonden ze geen enkele variant van HB lekker...
Door YaYa
#1047868
Ze vinden het hartstikke lekker maar mijn portemonnee is er niet zo blij mee. En nu met de prijsverhoging, is het echt boven budget, zelfs met een grootverbruikerskorting is het niet te doen.
Door Huskymeisje
#1047880
YaYa schreef: Ze vinden het hartstikke lekker maar mijn portemonnee is er niet zo blij mee. En nu met de prijsverhoging, is het echt boven budget, zelfs met een grootverbruikerskorting is het niet te doen.
jammer. Ik heb maar 1 kat die het eet dus ik zal het niet zo erg merken. En die barft ook deels dus ik doe vrij lang met een rolletje van 500 gr.
Door YaYa
#1047897
Er gaat hier 750 gram per dag door dus dat hakt er dan wel in.
Door brie
#1048724
Ik heb nog nooit hb gegeven, maar alleen al vanwege de prijs (en datgene wat erin verwerkt zit) denk ik dat je beter zelf kan gaan malen/ ze laten kauwen..
Door Huskymeisje
#1048842
brie schreef: Ik heb nog nooit hb gegeven, maar alleen al vanwege de prijs (en datgene wat erin verwerkt zit) denk ik dat je beter zelf kan gaan malen/ ze laten kauwen..
tja, weet je, daar ben ik denk ik te lui voor :-[. Een rolletje van 500 gram haal ik 8 stukken uit (ze krijgt deels kvv en deels barf) en aangezien er hier maar 1 kat is die vers wil eten valt het voor mij wel mee. Wanneer beide katzels hier volledig aan de hb zouden gaan dan ging ik ook wel malen denk ik.
Door Sabine Ooijen
#1049025
Hier gaat er ook 750 gr. per dag door en daar vind ik HB echt te duur voor.Ze vonden het trouwens ook niet erg lekker en zelf vond ik het ook erg smerig er uit zien.En heel erg stinken!
Door YaYa
#1049187
Ik vond het er goed uitzien en het rook ook niet. Maar het is te duur voor 750 gram per dag. Ik ben dus inderdaad zelf gaan malen. Maar dat smaakt toch weer anders. Ze eten nu 250 gram eigen maaksel en 500 gram cb en de cb ga ik dan langzaam afbouwen totdat ze volledig eigen fabrieksel eten.
Door Cindy de Wolf
#1054461
1 van mijn katten is ook helemaal verslaafd aan de HB. Andere kvv's moest ze niet maar dit vind ze het einde. Zelf samen stellen ook gedaan maar dat wilde ze niet, ja het spiervlees pikt ze er tussenuit. Voor mij is het ook nog wel op te brengen. Ik bestel kg rollen en die gooi ik onder de lintzaag door en heb dan 10 porties. Ik bestel meestal zo'n 10kg en daar doe ik 2 maanden mee ;) dat is nog wel te doen.
Door Antonia
#1060241
Huskymeisje schreef: jammer. Ik heb maar 1 kat die het eet dus ik zal het niet zo erg merken. En die barft ook deels dus ik doe vrij lang met een rolletje van 500 gr.
Waar haal jij de Haaks Barf voor de katjes? Ik wil het graag een keer proberen, maar ik zie in Groningen nergens een verkooppunt.
Door Huskymeisje
#1061807
Antonia schreef: Waar haal jij de Haaks Barf voor de katjes? Ik wil het graag een keer proberen, maar ik zie in Groningen nergens een verkooppunt.
Ik bestel het bij Frederiek van Nature Dog Store. Haar site is http://www.naturedogstore.nl. Zij bezorgd tot 100 km vanaf haar huis. Je kunt het ook komen halen. Dit is alleen op afspraak.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door