Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Greece
#1047348
Heb deze week voor de eerste keer hert/ree vlees van Herby gehad. Nu valt het mij op dat de kleur zo licht is. Hoort het niet donker te zijn?
Door Greece
#1047358
Heb een keer bij de poelier hertenvlees gehaald (voor mezelf hoor  ;)) en dat was idd heel donker.
Vandaar dat ik het zo vreemd vind.
Zijn vast wel meer barfers die dit bij Herby besteld hebben; welke ervaring hebben zij?
Door Greece
#1047381
Hoop niet dat het verkeerd is gestickerd. Kan het ook niet met een andere soort vergelijken.
Het enige wat een beetje in de buurt komt is de kleur van een parelhoenkarkas. Wat gelig stukjes, maar dat kan natuurlijk vet zijn.
Lijkt of er wat vel bij zit met de kleur van een zwanenpoot, donkergrijs.
Ga hem maar ff mailen
Laatst gewijzigd door Greece op zo 14 sep 2008, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Juul
#1047642
Ik vond het er deze keer ook anders uitzien. Zoals het haasvlees wat ik wel eens heb gehad. Met heel veel taaie vliezen erin. Wel redelijk donker. Falco is er ook niet echt gek op. Vorige keer was het mooier, meer grovere stukken.
Door Fausto
#1047689
jalukrifa schreef: Ik vond het er deze keer ook anders uitzien. Zoals het haasvlees wat ik wel eens heb gehad. Met heel veel taaie vliezen erin. Wel redelijk donker. Falco is er ook niet echt gek op. Vorige keer was het mooier, meer grovere stukken.
Hier hetzelfde, in het pakketje wat ik afgelopen week gaf zaten zelfs 2 luchtpijpen met aanhangende vliezen er door gemengd.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1047704
nou, hoop toch dat ik dat niet krijg van de week.
Als ik ergens om vraag bv haas of hertenvlees verwacht ik ook gewoon het vlees te krijgen en geen goedje met vliezen en luchtpijp!
Gebruikersavatar
Door koekje
#1047829
ik heb een proefzakje met hert gekregen, en dat was ook afkomstig van herby.
heel mooi donkerrood vlees, hier en daar wat vliezen, maar zeker niet te taai. ot en sien vonden het erg lekker, en poet ook wel.
Door *Nicole*
#1047890
Hoi ik had ook hertenvlees van herby besteld en kreeg indd een ander kleur vlees (bleek springbok te zijn) mijn hond vind het heerlijk.
Misschien dat jij ook springbok gehad hebt? was beetje vale kleur lichter als hert leek tegen kalkoen vlees kleurig aan
Door kojak
#1048187
-
Laatst gewijzigd door kojak op vr 02 apr 2010, 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door