Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#1047053
Tja, onze Tessa is nu 9 jaar en begint zich niet helemaal happy te voelen. een Slow start, na wat gerent te hebben 3 dagen kreupel. Ik vermoed dat ze wel wat glucosamine kan gebruiken. Ik ben me al aan het inlezen hier maar benieuwd naar wat jullie gebruiken voor een relatief klein hondje van 11 kg.
Halen jullie het bij de DA, of Kruidvat of het goedkoopste? Wat moet er van jullie zeker inzitten? Bestel je het via Internet? Het is dus een heel groot bos met veel bomen.
Ik kan bij de drogist zo een bus Veti-q halen (poeder) voor 30 euris maar ik wil er toch wel wat meer van weten.
Maken jullie me wijs?
Door Nynke
#1047098
Hoi Tiny, Gunnar heeft een tijdje Glucosamine gehad, maar nu krijgt hij een halve tablet  Cholodin en hij is eigenlijk best fit, gezien zijn leeftijd (12 jaar en 5 maanden) en zijn hartkwaal.
Ik had persoonlijk niet het idee dat de gluco echt hielp. Hij krijgt wel visolie, 1 capsule per dag.

Sterkte ermee !!!
Door Lizzy
#1047272
Ik ben zo'n zeer tevreden Corta RX gebruiker. Ik vind dit middel ook erg handig in gebruik. Ik zou zeker gluco proberen en net wat Dory al schrijft: wel een supplement waar ook chondroitine in zit. En liefst ook msm.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door